• fashiongirl

-5 kg (2)

Förra tråden är stängd så nu startar jag en ny.

Jag har inte skrivit här på väldigt länge men nu är jag på g igen. I januari blir det att köpa ett årskort på badhuset i närheten och planerar att simma ca 2 ggr i veckan samt äta nyttigare än det blivit. Träningen får bli mitt nyårslöfte, äta nyttigt ska jag börja med nu men lite svårt lär det bli med all julmat. Ska iaf försöka att inte äta det värsta, sen vill jag såklart unna mig saker men i januari så drar jag igång på riktigt. Nu menar jag det också!!!!

Hoppas att det går bra för er alla som kämpade i den gamla tråden och att ni hittar hit så vi kan fortsätta att stötta varandra på vägen till ett lite lättare liv.

5 kg ska jag gå ner, startade denna tråden främst för de som endast har några kilon att gå ner. Är inte så lätt som man tror när det endast är några, är väl iofs aldrig lätt. Men alla är välkomna, jag känner att jag behöver hjälp att hålla mig motiverad.

• Svar på tråden -5 kg (2)
  • fashiongirl

"minus 5 kg" heter den förra om ni känner för att titta i den

• fashiongirl

Jobbigt med all choklad.

• fashiongirl

Kul att det går så bra för alla. Även för mig har det gått lite bättre nu :)

• fashiongirl

Hej på er alla. Längesen jag var inne här nu. Det går ganska bra för mig. Har inte sett några reslutat ännu (vågar mig inte ställa mig på vågen) men har kommit igång med träningen och det känns jättebra. Ska bara försöka äta lite bättre så hoppas jag på fina reslutat snart.

• fashiongirl

Har ätit bra i 3 dagar nu (lite men känner mig väldigt stolt..så svårt att hålla fingrarna borta från allt gott).

• fashiongirl

Hejsan kul att det verkar gå bra för de flesta. Jag kämpar på. Inte vägt mig ännu men jag tror att det har blivit minus något kg iaf, känns så.

Kämpa på!!

• fashiongirl

Vickan78

Jag tycker precis som du. Har inte berättat för någon att jag försöker gå ner några kilon för då skulle alla bara bli så oroliga för mig då jag är smal.

Blev en chokladbit idag men också en härlig promenad.

• fashiongirl

Det är så härligt att det är vår!!!

Snart ska jag cykla (första gången i år) till stallet och ska även försöka hinna med en promenad i eftermiddag.

Svar på tråden -5 kg (2)