• getingen

-5 kg (2)

jag har ätit mindre portioner mat och blir helt mätt ändå. har ätit mer oftast för att det är gott bara. jag kommer inte att ha någon speciell målvikt, men vill försöka göra ändringar som jag kan hålla hela tiden. jag gick ner 10 kg snabbt för några år sedan men då slutade jag helt med godis och det funkar inte i längden för mej. jag vill kunna äta allt men lite mindre ogå ner lite i alla fall. Hittills 2 kg och jag började vid nyår. Det är inte nyttigt att äta godis men känns ej som att jag vill skippa det helt. Är 170 cm lång och väger idag 68

• getingen

jag tycker vågen pendlar,. man ska ju inte hålla på o väga sig alla dagar men svårt att låta bli. mycket är väl vätska oxå när ett kilo pendlar upp o ner. magen är mer svullen nu när jag ska ha mens oxå. jag har ju inte gjort nåt drastiskt, bara ätit mindre portioner o inte lika mycket godis. Motionerar inte direkt heller men rör mej mycket i jobbet o hemma med barnen. ca 2 kg mindre väger jag sen nyår.

• getingen

ca 3 kg har försvunnit sedan nyår. jag har bara ätit mindre portioner och lite mindre godis. motionerar inte mer än att jag rör på mig en del i jobbet. ska försöka gå ner 5 kg till om det går...skulle kännas bra, trivs inte riktigt med mej själv som jag har varit nu. jag är 170 cm lång och nu står vågen på 67 kg ( tidigare 70)

Svar på tråden -5 kg (2)