• Lins

-5 kg (2)

Jag står också still på minus 2 kg. Har levt riktigt osunt ett tag så jag trodde att jag hade gått upp. Blev överlycklig i morse när jag ställde mig på vågen och att jag fortfarande stod på minus!
    Nu gäller det att ha karaktär under julen.... Jag som älskar choklad och godsaker... Hm...

• Lins

Då tog jag mod och ställde mig på vågen i morse efter julens alla frosserier och det var som jag trodde. Jag har gått upp 0,5kg, dock så ligger jag fortfarande på minus...... Nu blir det hårdkörning igen! Efter jobbet bär det iväg på spinning.

• Lins

Hej Tjejer! Hur går det för er?
    Jag och sambon har denna veckan börjat med morgonpromenader på ca 30-40 minuter innan frukosten. Bara 2 dagar än så länge, men det känns bra! Det blir även jympa el spinning några dagar i veckan. Hoppas att detta kommer att ge lite resultat! Har inte ställt mig på vågen än. Tänkte vänta några dagar. Jag gick upp 0,5kg under julen....

• Lins

Faaasen... ursäkta mig, men jag blir så less. Ställde mig på vågen och trots att jag har tränat rätt så duktigt ett tag och ätit relativt sunt så har jag inte gått ner. Jag hade innan jul gått ner 2kg och nu ligger jag plus 0,8... Alltså totalt minus 1,2 sen jag började... Det är väl bara att kämpa vidare antar jag...

• Lins

Yes!! Vet inte vad som har hänt, men jag har gått ner 3kg! Har inte tränat speciellt mycket den här tiden, men jag tar promenader i stort sett varje dag. Nu ska jag försöka ta dom sista 1-2 kilona. Hoppas bara att man orkar behålla vikten nu!

• Lins

Jag står fortfarande still på mina minus 3kg. Hinner inte träna så mycket just nu, men jag promenerar en hel del. Jag har inte ändrat kosten något, men äter mindre portioner. Bara att kämpa vidare!

• Lins

På rätt spår i allafall... Minus 3,5kg!
    Sakta men säkert går det framåt....

Svar på tråden -5 kg (2)