Halmstad brudar 2007
Hej!
Finns här några Halmstad brudar som gifter sig under 2007? Skulle vara kul och följas åt och ge varandra lite tips och ideér...
Hej!
Finns här några Halmstad brudar som gifter sig under 2007? Skulle vara kul och följas åt och ge varandra lite tips och ideér...
jenny_nenne
Vad roligt att ni oxå ska vara där! Jag har inte en aning om hur/om de smyckar kyrkan. Jag ringde dem för någon vecka sedan och fick reda på att vi blivit tilldelad en präst i alla fall. Men så glömde jag fråga allt annat. Tssss..snurriga mig.
Dark Angel: Vad kostar SNöstorps Allmogegård? Vet inte riktigt var vi ska ha festen, håller på att kolla runt lite.... Någon som har andra förslag? Funderar på Skedala eller Snöstorp....
K&N
Snöstorp kostade unt 3500 kr för två dagar om inte jag minns fel. Det är en större lokal. Vi är bara 26 + 9 så vi tog skedala bygdegård. Den kostar oss 1600 kr från fredag morgon till söndag kväll. Mycket billigare än snöstorp alltså.
Vilket datum gifter ni er?
Vi skall ha Allmogegården endast lördag till söndag och jag fick en prisuppgift på 2500:- .
eh...det var inte det priset jag fick på allmogegården. Det var ju inte så farligt. Kanske var det för fre-sön som det var över 4000 kr? Hmm...
Jaja, nu den hade ändå varit för stor för lilla oss.
Hej brudar man ska vara glad att man överlevde vad som hände mig i Fredags då jag råkade ut för en olycka på motorvägen... Ensam som tur väl skadades ingen & jag klade mig väl jag med ....
Men bara en sak jag vill säga imellan era rader man ska vara glad man lever & mest av allt i all den här planeringen så handlar det bara om att man i slutändan får varandra...
Oj, jessmarie, låter hemskt? Va d halkan eller vad hände? Usch!
Jo, man måste verkligen inse att det viktiga er att man lever o har varandra...
Ja det måste man jag ligger verkligen nere på allt med planering känner ajg behöver en extra knuff , vi vet ej vad vi sak heta i efternamn ännu... Vi har ej bokat fotograf ännu så mycket kvar & jag känner ingen insperation ...
Jag tycker allt bokande o sånt är det jobbiga... JAg skulle kunna pyssla i timmar om jag bara slapp ringa runt o kolla priser, sen boka, sen fixa, sen träffas o prata igenom... Suck...
Nu har vi bokat om vår vigseldatum! Bokade först 6/7 men då var svärmor såklart i Italien 8vi hade glömt det ) Så nu blir det att vi gifter oss 1 juni istället!!! Mindre än 3 månader kvar!!! *weee*
Vet ni någon restaurang i Halmstad som är öppen vid 14,30 tiden? Vi ska äta nåt lättare efter vigseln, men så kom jag o tänka på at tde flesta stänger ju efter lunchen för att öppna på kvällen igen..... Någon som vet om nån INTE gör så?
Annars får det väl bli pastavagnen
*hihi*