Inlägg från: Nina82 |Visa alla inlägg
  • Nina82

Februari -07, Tråd 3

Hittade hit jag me kul, trodde tråden va borta. Tycker att det börja kännas lite stressigt, fast i stort sett att klart iallafall i mitt huvud. Ska bli skönt när det är över och att få koppla av i värmen. Vart ska ni åka på bröllopsresa?

• Nina82

Fick prscis hem mina skor som jag ha köpt här genom bt. Dom va verkligen jätte bra, så nu är hela kitet för mig klart så skönt!!

En fråga: När man ha skickat in hindersprövningen så få man ju tillbaka papper från skatteverket, där det står att vigselförrättaren ska skriva under. är det då prästen som ska göra det?

• Nina82

anneluttan

Vi ha inte bestämmt oss än, Thailand eller Goa i 2 veckor blir det. Florida det låter härligt.
    När gifter du dig?

• Nina82

anneluttan

vi gifter oss den 24.
    Jo Thailand är underbart va där för två och ett halvt år sen. känner att pengarna springer iväg om vi åker ditt bara med flyg, ungerför samma pris för en flygstol som att få flyg+boende i Goa. Vi bokar väl nu i januari någon gång.

Va det någon som va utan skor?? Jag ha ett par till över om någon är intreserad, aldrig använda. Bara hör av er. GOTT NYTT ÅR PÅ ER FLICKOR kram

• Nina82

Börjar bli så stressad ang festprogram och moster som ska vara värdina, undra va hon ska göra. Jag vet inte.. men nu ha kikat runt lite här och där. Men ha ni något som ni kan dela med er.

Hur gå det för er??

• Nina82

Jag ha inte träffat prästen än, vet inte ens vem som ska viga oss. men ska ta tag i det nu i veckan.. det börjar ju bli dax. Blir nog att beställa resan i veckan, ska bara bestämma oss för vilket hotell vi ska bo på. Hippan ja...den kan komma när som helst.. fått för mig att det kanske bli på sportlovet för då kommer min moster ner..ja vi få se. är någon nervös?? inte jag än iallafall, känner mig bara lite stressad ibland. ska ni ha någon som sjunger i kyrkan? va blir det för låtar då? kram

• Nina82

vinterbrud feb-07
    Men vart är din klänning??? Ha du mycket kavr i planeringen? Vilket datum va det du skulle gifta dig?

• Nina82

Fyller på..

10 Feb :GretaG
    17 Feb: Vinterbrud
    17 Feb: Hemligbrud
    24 Feb Cordelia
    24 Feb Nina82

• Nina82

Vi har kvar festprogram men det fixar min moster, bordsplacering, samtal med prästen. tro nog allt är klart annars. snart är det dax girls..

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3