Inlägg från: lillprinsessan |Visa alla inlägg
  • lillprinsessan

Februari -07, Tråd 3

Yeah! Äntligen hittade jag er igen.. Tog sin lilla tid..

Måste erkänna att jag har varken ring eller skor än.. :-/, börjar bli lite stressad.. Vill inte gå barfota och vara ringlös...

• lillprinsessan

Stormis:

Vaddå?, Har dem tappat bort din ring!?

• lillprinsessan

Jag börjar känna mig lite stressad. Har en hel del ogjort, trycksaker, fixa noter till vår musikant, ring, skor, dekorationer till dukningen/festen, har inte gått igenom med värdparet, o.s.v...

Men det känns ganska lugnt, folk börjar ringa in och säga att dem ska komma! Har inte fått ett nej än, så det känns bra!

Jag ska också träffa prästen imorgon, lite samtal och förhoppningsvis ska vi gå igenom ceremonin..

• lillprinsessan

Jag tror inte jag får någon hippa.

• lillprinsessan

GretaG: jag hoppas verkligen det. Men jag tror tyvärr inte det. Dem är inte den sortens typer. jättetråkigt, men sant.

• lillprinsessan

Flickor, jag börjar bli lite orolig att det inte ska hinna komma någon snö. Vad tror ni? Skulle verkligen vilja ha en gnistrande vit bröllopsdag.

• lillprinsessan

*håller tummarna*

• lillprinsessan

Åhh, va tråkigt. precis så man får hopp om snö och så försvinner det.. typiskt..

• lillprinsessan

10 Feb :GretaG
    17 Feb: Vinterbrud, Hemligbrud, lillprinsessan
    24 Feb Cordelia, Bride 2007

• lillprinsessan

Har kvar ring, skor till mig och min m2b, festprogram, vigselprogram, bordsplacering, placeringskort, dekorationer, en hel del kvar här faktiskt...

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3