Inlägg från: korall |Visa alla inlägg
  • korall

Februari -07, Tråd 3

Hej tjejer!!

Länge sen jag tittade in här, men nu när det närmar sig behöver jag ventliera lite.

Har inte valt blommor än, vad kommer ni andra ha som klarar kylan? och inte är svindyrt bara för att alla hjärtans dag infaller nästan samtidigt.

Musik, vi kommer ha brudmarsch (f. mendhelsson) till ingångsmusik och drottningholmsmusiken till utgång. båda är väldigt klassiska men vi tyckte de var fina! Till valsen ska vi ha "Du fyller mitt sinne", den svenska översättningen på Annie´s sång, den kommer även att sjungas i kyrkan.

• korall

frågar igen, vad ska ni ha för blommor i buketterna?

• korall

anneluttan: det är det jag inte bestämt mig för än... börjar känna lite panik över det, för bröllopet är om en vecka! fundera på tulpaner, men vill ha nåt roligare än bara en vanlig bukett. ska träffa floristen imorrn och höra mig för.

• korall

Tack GretaG! Även för mig börjar det närma sig även om jag i förmiddags var säker på att vi var tvugna att ställa in... Dottern kräktes två ggr imorse... vad göra? Såg framför mig hur hela familjen ligger kräksjuka i helgen. Peppar peppar så har hon piggnat på sig, och ingen av oss andra har visat några symptom. Men vi vet ju fortfarande inte sä¨kert.. Så är det nån som har nåt husmorsknep att delge så tar jag gärna emot! Vitpepparkorn har vi förvisso tagit, men hur ofta ska man ta dem? Och handsprit smetar vi in händerna med ofta, likaså tvättar händerna...

• korall

Vi lyckades övervinna kräksjukan!!! Så idag smäller det ordentligt, lycka till även ni andra som "drar till prällen" idag.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3