Inlägg från: lillprinsessan |Visa alla inlägg
  • lillprinsessan

Februari -07, Tråd 3

Äntligen har jag hittat en ring!
    Äntligen har det kommit snö!

Börjar känna mig lite lugnare när saker och ting ordnar upp sig.

• lillprinsessan

Ni borde få dem gratis!

• lillprinsessan

Visst, det tycker jag! Säg att jag är en expert!

• lillprinsessan

Nina82:

nej, har inte blivit hippad, blir nog inte det. Men vad gjorde ni? Hemskheter på stan eller spa-dag och middag, berätta!

• lillprinsessan

okej flickor, en fråga:

hur dekorerar ni borden?

• lillprinsessan

Vi ska ha elton johns "your song" på piano som ingång. Som utgång ska vi ha Star Wars main theme.

• lillprinsessan

Eftersom vi alla ska gifta oss i februari så undrar jag och någon har "vintertema" på tårtan? Om ni har tårta förstås.. Får man se en bild?

• lillprinsessan

Funderade på något sånt här, fast inte ett torn utan en trappa... Om ni förstår mitt svammel...

• lillprinsessan

va roligt att du tyckte om den!

• lillprinsessan

Va underbart det låter!

Nästa vecka är det min tur!

• lillprinsessan

Jag gifter mig på lördag, i Umeå, eller en bit utanför egentligen, men det ´är ju detaljer!

• lillprinsessan

vinterbrud:

Skojar du? Hade problem att somna igår och när jag väl somnade så drömde jag skumma grejer om bröllopet.. Men det är lite mysigt pirr i magen..

• lillprinsessan

Fråga: Ska ni fotas/har ni fotats utomhus? Om så är fallet, vad hade ni för skor. Mina bröllopsskor känns lite för fjantiga för att gå omkring i snön i!

• lillprinsessan

Liah: jag hoppas det löser sig! Är ju inge kul när det inte stämmer...

• lillprinsessan

Tack GretaG!

va snällt av dig att dela med dig av sådana tips, dem hör man sällan!

Jag är så rädd att dagen bara ska flyga förbi. man måste nog verkligen stanna upp och bara njuta tror jag..

• lillprinsessan

Nu är jag gift!!

• lillprinsessan

Okej flickor, nu var det snart en vecka sedan så jag måste ju berätta!

var så nervös på morgonen att jag hade ont i magen. vi åkte ut till lägergården där festen skulle va direkt och gjorde oss iordning där. försökte äta lunch, gick inge bra. sedan fotograferades vi, inne i kapellet eftersom det snöade ute. kyrkvärden satt där inne och glodde, men vi struntade i henne. Sedan var det dags! Det var så otroligt vackert. När Daniel skulle säga sin del av våra löften så började han gråta, min fina lilla man. Jag klarade mig dock, grät lite under repetitionerna, så jag hade gjort bort mitt.

Efter vigseln hade det slutat snöa, så vi tog några bilder ute vid gärdsgården innan vi gick upp till lägergården igen.

och festen bara flöt förbi. äntligen kunde man slappna av helt. lite tokigheter förstås, jag och Daniel tvingades sjunga en duett (bland annat). alla verkade ha trevligt iaf, och både jag och daniel är stormnöjda med dagen!!!!

Lycka till er som gifter er imorgon!

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3