Inlägg från: Nina82 |Visa alla inlägg
  • Nina82

Februari -07, Tråd 3

Va ska ni ha för för några som spela på festen? va betalar ni? Vi ha inget än, dom vi frågade kunde inte...värsta fall få man väl spela mp3 låtar.

• Nina82

Liah

Kommer ni ha någon som sköter musiken då?

Blir det någon bröllopsresa för er?

• Nina82

Åker till tyskland på lördag för att ihandla dricka till festen.. ska försöka att ta mig till kalmar så jag kan prova klänningen.ha ingen tid när jag jobbar hela tiden. känner me lite så att sen är allt över, fast inte det blir ju en resa till värmen i 2 veckor sen. vart åker ni på bröllopsresa.

• Nina82

Jag blev hippad i lördags.. hur trevligt och skojigt som helst haha.. någon mer som ha blivit. kram

• Nina82

Möhippan .-D

Jo det va ju så att jag skulle till frisören i lördag med mor och syster, men så när jag och min kompis kom till mötesplatsen så sa hon att vi inte skulle ditt, då förståd jag att dom skulle ta mig. så vi åkte in till stan där jag fick ett par snowjoggers och en röd och gul norrlandsguldsmössa, och fick mitt första uppdrag. Så då gick jag ner till JC (sprang nästan)och hämtade mitt andra uppdrag coh så fick jag ett packet röda underkläder, så det la jag i min korg som jag hade fått me, nästa stop, va hos 2 tomtar där fick jag cider och nytt uppdrag, in på rågårds nytt packet en jätte rosa genomskillig tröja, sen in till brio nytt packet där va tiaran, sen träffa tomtarna igen vätskepaus sen till guldaffären där jag fick jättefina plast smycken som låg så fint på en binda (jobbar inom vården)sen till pressbyrån fick en korv men va inte hungrig, sen till kapphal där fick jag strumbyxor ett par jätte oranga och ett par svarta i nät. och i det uppdraget så låg det en nyckel till ett fack på domus, hittade ju aldrig rätt men när jag väl gjorde det så va det en stor skylt med mitt namn på, så jag satte på mig den och gick till busstationen där en bil väntade på mig så vi åkte en bra bit, när vi kommer fram så stå alla och vänta på mig och 3 tomtar som åkte me, men dom sa inte ett ljud. så då fick jag åka snowracer bakom en häst skit kul. sen in istalle drack varm chokland med mintu i mm gott. sen i till hon som bor där, då fick jag klä på mig mina fina kläder som jag fick på stan, så åt vi mat, jag fick svara på frågor, sen ner till pizzerian där jag fick baka pizza jätte skoj, sen blanda drick sen åkte vi till en annan kompis då sjöng vi kareoke, sen åkte vi till stan. åh det va en sån super rolig dag och jag bjöd verkligen på mig själv.
    Nu känns det verkligen som att man ska gifta sig när man ha fått sin möhippa.. på lördag är det 3 veckor

• Nina82

joda det fick det va min kära vänner.. lite jobbigt när jag träffade dom på stan och inte sa ett ord.. haha men det va kul.

• Nina82

Brud-07
    Krya på dig och lycka till

Börjar längta nu till min stora dag, men 3 veckor gå fort, och så blir det ju resa till värmen gutt.

Är det fler som gifter sig på lördag???

• Nina82

GretaG

Är du nervös, för det är väl på lördag du gifter dig? Lycka till och ha en toppen dag *kram*

• Nina82

Hjälp!! va ska ni ha för brudvals, ingångsmusik??
    behöver lite förslag

• Nina82

inte jag ska ha vanlig tårta, vit borten med röda rosor.. ska du ha det.. ha du bild man kan få se??

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3