Februari -07, Tråd 3
jaha va fin den va.. det kommer säkert att bli bra.. kanske ska fråga on som ska göra tårtan om kanske kan göra något sådant me.. kul tycker jag
jaha va fin den va.. det kommer säkert att bli bra.. kanske ska fråga on som ska göra tårtan om kanske kan göra något sådant me.. kul tycker jag
Idag är det 2 veckor kvar tills man är fru.. längtar
Ha lite svårt att bestämma va vi ska ha för ingångsmusik?? va ska ni ha? Ska ni ha utgångsmusik me..
Och jag gifter mig snart me den 24..
Grattis till dig Fru Nilsson
finns det någon som skulle vilja lägga ut sitt vigselprogram..jag vet inte riktigt hur vi ska göra..skulle vilja se en färdig. tack
tack så mycket...
GretaG
Nä det programet ha jag inte.. såg inte så mycket av vad som stod i ditt program. Men jag hittar säkert något, prästen kanske talar om lite vad som står i
GretaG
Tack för hjälpen.. va hos prästen idag, så nu vet jag vad som ska stå.
lillprinsessan
Om det kommer mer snö så ska vi fotas ute, men jag kommer att ha ett par vita stövlar, även till och från kyrkan ska jag ha det. Hoppas du kommer på nått. Lycka till på lördag
Hoppas ni få en underbar dag imorgon ni som gifter er och Lycka till.
Imorgon är det en vecka tills jag gifter mig.
Gjorde prov sminkning igår och det blev bra till slut, det är en kompis som ska sminka oss. Längtar..
GrataG
tack för din råd.. det behövs
Hemlig brud 07
Vinterbrud feb -07
Grattis till er tjejer.
PÅ lördag är det min tur..
Kan inte sova kl är 02:23 ska gå upp tidigt resten av veckan så jag kan lägga mig tidigt på fredag så jag orka me dagen.
GretaG
visst är det kul...
fick mitt visa kort idag i mitt nya efternamn..kändes lite konstigt men man vänjer sig ju
5 dagar kvar tills man är fru och 7 dagar kvar tills man sitter på ett plan till Goa UNDERBART
lillprinsessan
Grattis till dig
Liah
Det som är kvar att göra:
Hämta kläderna (onsdag)
Naglar (fredag)
Vigselprogram (torsdag)
Frisören en sista gång (torsdag)
Men vi börjar bli klara, men känner mig jätte stressad denna vecka, vi ha inte övat på att dansa.. men det gå säkert bra haha.. Måste städa och göra iordning hemma för det kommer gäster som ska sova hos oss.
Hur gå det för dig, är det lite småfix kvar för dig me??
Vilken tid vigs ni?
Vinterbrud feb -07
Va är det för sida man gå in på då?
Liah
Men när får ni lokalen då?
Vi få den på fredag. jag är me ganska lugn förutom när jag börja tänka på att eller och det är bröllop på tv haha.. Nu ska jag åka till kalmar och hämta min klänning.
ARG!!!!
Va och hämtade klänningen igår.. började me att jag såg den röda fläcken som jag såg första gången jag provade klänningen, då tog hon bort den, sen hittade jag 2 till som hon fick gå och ta bort. Sen fick jag en skit sunkig gaderob till den. Tur att jag aldrig mer ska gå ditt. Det är stor skillnad på den affären och där min blivande hyrde..
Känns som att man ha fått en klänning som inte ha varit tvättad..
Idag är det dax.. är ganska lugn..väntar på skjuts till frisören.
Liah:
Lycka till idag.. kram
Hej nu ar jag gift brollopet va sa underbart, berattar mer sen. ar i Goa nu ha det underbart, mycket varmt minst 30 grader. hoppas ni andra som gifte er den 24 hade en bra dag. laser mer har nar jag kommer hem. ha d gott alla
Nu är jag hemkommen efter 2 veckor i Goa. Vi ha haft det så underbart skönt.
Bröllopet va verkligen en hel lyckad dag, jag va hur lugn som helst tills vi skulle gå in, men sen gick det bra, det gick jätte fort tycker jag.. när micke pratade till mig så började jag skratta, det gjorde jag även när vi övade haha, men det gick bra endå. Festen åh den va så bra och alla hade så roligt alla dansade me alla. Presenterna som vi fick va jätte bra, inga vaser eller brödrostar.. nä det va bra och så fick vi ganska mycket pengar me.
Och såklart jag va ju så vacker, alla va det.