Februari -07, Tråd 3
Lillprinsessan. Nej, man vill ju att det ska vara så lungt som möjligt så här två veckor i förväg.
Lillprinsessan. Nej, man vill ju att det ska vara så lungt som möjligt så här två veckor i förväg.
Önskar alla som ska gifta sig i helgen lycka till!
För mig är det en vecka kvar och idag ska göras provsminkning.
Provsminkningen blev jättebra och hämtade ut mina ringar och äntligen passar dem.
Grattis till de nyblivna fruarna!
Jag har lite panik, vred till ryggen idag på ett gympapass som ingår i min behandling. Har jätteont och haltar mig fram. Hoppas det hinner bli bättre till på lördag, hoppar över gympan i morgon i alla fall.
Nina82: Är ni klara med allt?
Nina82:
Vi har kvar:
Musiken
Godis till wedding favors
Skriva ut festprogram
Naglar (fredag)
Vi har inte heller övat på dansen, men det går nog i alla fall. Jag är mer nervös över att inte veta när vi ska lämna grejer till lokalen och liknande, annars är jag hur lugn som helst än så länge.
Nina82:
Vet inte än. De har en middag dagen innan, men vi ska dit i morgon och prata med dem och kanske får vi tillgång till matsalen på fredag annars är det inte förrän på lördagen, men jag ska höra med dem i morgon om de kan ställa upp dekorationerna.
Nina82: Vad trist att klänningen inte var ren när du fick den. Hur känns det idag?
Efter ett bad igår kväll så har jag varit lugn. Dagen var annars rätt stressig och lite smågnabb med m2b, men det blir ju lätt så när man får sova för lite och samtidigt hålla alla bollar i luften.
Idag ska jag bara finnas och fixa naglarna. I kväll ska jag till lokalen och fixa och sedan hälsa på släkten som kommer.
Tack tjejer och jag hoppas ni hade en lika bra dag som vi hade Nina 82. Är fortfarande lite bland målnen och minns inte så mycket av vad som hände. Var lung som en filbunke fram till vi kom till kyrkan sedan är allt ett blurr tills vi kommer till festen. Men det återvänder nog under det närmsta dagarna.
Kram på er!
Hejsan tjejer!
Nu är jag tillbaka från två härliga veckor i Rom.
Vi hade det jättebra. Vädret var helt ok, mest soligt, bara några dagar målningt och två dagar med lätt regn men det regnade inte mer än någon timme.
Åh, paris. Låter underbart, hoppas ni får en trevlig resa.
Har aldig varit där, men syrran var där senast förra helgen. Skulle vilja åka dit, och ta syrran med mig för jag kan inte franska.
GretaG: Häftigt då fyller 30 ungefär samtidigt. Nice låter också underbart.
Att vara gift känns ingen skillnad mot vad det var innan egentligen, det som känns mest annorlunda är att jag bytt efternamn.
Det var jätteskönt att få njuta av varandra i två veckor direkt efter bröllopet, men nu är det vardag igen.
Slänger in en länk , finns några bilder på buketten, ljus och klänning, mina ringar finns med också.
www.familjeliv.se/hem/tilda_viola/galleri.php
Japp, jag passar inte i vitt och jag gillar inte vitt heller. Var lite orolig över att buketten va vit, men jag blev jättenöjd när jag väl såg den.