Inlägg från: O...ja... |Visa alla inlägg
  • O...ja...

En sak förstår jag inte

Jag håller faktiskt också med TS... Men jag att även en önskelista som inte är efterfrågad känns girigt...

• O...ja...

-Afrodite 4/8-07-

Jag är nästan böjd att hålla med dig! *haha*
    Det är många måsten och "krav" runt ett bröllop. Hoppas verkligen att ingen av våra gäster känner så... Jag tycker det känns jobbigt att ta emot presenter bara för attdet "ska vara så"... Kanske konstigt? Men det bästa och poängen med bröllopet är ju kärleken och att få dela dagen med dem som står en närmast.
    Jobbigt om folk känner att de måste köpa speciella kläder... Vi ska visserligen ha valfri klädsel..
    Lite tankar från mig.

• O...ja...

Ok, det kan bli överdrivet åt båda håll.. Men faktum är att dagens bröllopstrend är rätt uppblåst... Stort ska det vara, sparas i flera år om man inte har rika föräldrar, flådiga smycken och långväga bröllopsresor... Lätt att glömma andemeningen kanske??

• O...ja...

_Cinderella_

Många behöver nog inte be sina föräldrar, utan de betalar nog självmant. Eller? Det är min uppfattning.

• O...ja...

Nuhänderdet

På ett sätt kan jag hålla med dig, då det handlar om att uppnå en status man själv inte kan pröjsa...

• O...ja...

Håller med dig _cinderella_! Jag tycker också att det är väldigt sniket att förvänta sig att föräldrarna ska betala... Men tror ändå att det är rätt vanligt. Eller?

Svar på tråden En sak förstår jag inte