Inlägg från: morgondagg |Visa alla inlägg
  • morgondagg

menskopp problem

Jag har använt min menskopp ganska länge nu. Nästan ett år tror jag. För det mesta funkar den bra utan problem. Men ibland (som nu) så vill den inte alls. Jag sätter in den som vanligt men så fort jag rört lite på mig så sätter den sig snett. När jag känner efter så sitter botten snett åt sidan. Inte lite grann då utan jag kan inte känna botten alls utan att pilla vid sidan om. Hmm.... Låter skumt men ni förstår kanske hur jag menar. Lite överdrivet känns det som den sitter på tvären. Vad gör jag för fel när det blir såhär?

Och snälla, gör inte denna tråd till en diskussion om p-datorer.

• Svar på tråden menskopp problem
  • morgondagg

Hmmm... Just det svaret jag inte ville ha. Förut dansade jag jämt. Minst tio timmar i veckan. Nu dansar jag, eh, inget. Alls. Så musklerna har väl blivit lite slappare kan jag tro. (hjälp!) Men jag är bara 23 år så jag kan inte tänka mig att jag blivit så mycket större.

Kan det vara så att jag håller den fel när jag sätter in den? Det är just den hopvikta delen som sätter sig längre ner. Dessutom kan jag inte alls få tag i den för att vrida den. Kan alla det?

• morgondagg

Jag har testat att sätta den lite längre ut nu. Verkar funka bättre. Den lägger sig fortfarande lite snett men det gör nog inget när det är så lite. Förut när den satt så väldigt konstigt var det lätt att den började läcka. Blev nästan som om det inte blev riktigt vakum emellan.

Dra i den har jag jättesvårt att göra. Får knappt tag i den. Men jag ska testa igen.

P-dator var bara för att menskoppstrådarna ofta urartar i tips om just detta. Lite tröttsamt när man vill ha info om menskoppar.

• morgondagg

Är sidorna ute så måste den ju vara utvecklad. Eftersom man viker den när man sätter in den. Har jag alltid antagit iaf.

Svar på tråden menskopp problem