menskopp problem
Kan tyvärr inte bidra, har aldrig upplevt fenomenet.. Hoppas någon annan kan ge dig ett bra svar.
Kan tyvärr inte bidra, har aldrig upplevt fenomenet.. Hoppas någon annan kan ge dig ett bra svar.
Jag gör som silverdrake.. Jag spänner musklerna och drar i koppen. Fast jag sätter den ganska långt in, för annars vecklar den inte ut sig alls... Svår att få ut men det är smällar man får ta. Hoppas du får snits på det/kommer på vad som är problemet. Skriv och fråga dem på menskopp.se som någon föreslog...
polinesso - Sidorna blir inre raka för mig heller, som du säger är man ju inte "vidöppen" på det sättet. Men man känner om det INTE vecklat ut sig så du behöver nog inte oroa dig alls. Så länge du inte har läckage så är allt OK. Gällande uttagning, nej om man gör det rätt så läcker inget ut. Man liksom viker/trycker ihop den igen, så att vakuumet släpper och den blir lättare att få ut.. Sedan vinklar man den så att det inte läcker ut något... Om den är överfull kan det säkert bli ett visst läckage men inte annars.
Det går nog bra ska du se. Jag var oxå lite osäker gällande det här om den verkligen hade vecklat ut sig helt eller ej från början, för helt rund/utspänd blir den aldrig för mig heller. "Jag" tar ju emot.. *s*