Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Äntligen fredag del 8

Men det blir precis som anne misstänkte MYCKET bättre sen i mån 3-6 typ. Eller från att illamåendet går över till du inte orkar med magens storlek längre. Jag var så stor att jag gick direkt från illamående till supersize... Inge gravidsex där inte. Sugen, OH JA, men totalt oförmögen...

• mammacatta

Jag vet inte om jag skulle palla att nån bodde i MITT hem. Morsan har ju hyrt ut till släkten för hon trodde det var "säkert". Men ack vad hon bedrog sig...
    Lortgrisar!

Nu är det alltså en total främling. men jag har en känsla av att det kommer att bli bättre...

• mammacatta

Jag tar och sätter igån faxen Janos:
    *ingefära: bruuuuum*
    *tevatten: bruuuuum*

*hormonen: bruuuum*

Ifall nån undrar så är min fax gammal och gör ett mycket märkligt brummande ljud när man kör den.

• mammacatta

Tackar för faxen janos!
    *testar*
    Helt ljudlös!

Kom det några kakor? Till nån? Annars jag kanske har fel nummer..

• mammacatta

Vågar man fråga cindy vilken sigantur du har där? Har letat lite, men inte hittat nå...
    Ska kolla vilka som varit in på min sida åxå.

• mammacatta

*flin*
    Själv har jag fastnat framför startrek.
    Nördvarning utfärdas.

• mammacatta

*engage*

*3 to beem up*

• mammacatta

Jag är för att surfa Tv och dricka vin.

Jag har skrivit min Cv, mycket ångestladdat. Gick lite bättre med en öl. Så nu dricker jag vin.

• mammacatta

Samtidigt som oss då! Vi ses väl vid rundeln då, kl 13.32 eller så!:D:D:D:

ÅH va jag längtar!!!

Rystall, du behöver inte ligga ute med pengarna! Vi KAN föra över om du vill. Det innebär iofs att du måste dela ut ditt kontonummer, och det är väl inte det skojigaste kan jag tänka.

Du får bestämma själv. Vill du att vi för över så mejlar du oss.

Hilde, Rystall, MC och CM på Långholmen var det väl? Janos har eget och Gable bor redan där. Anne kan inte komma, vi hoppas att ÄPV kommer ändå och cindy har inte riktigt ekonomi för att göra det. (men hon ska ju gifta sig...*suck* Jag vill gifta mig igen!)

Har jag glömt nån?
    (Tanken var att jag skulle se om vi glömt nån som ska bo på LH)

SNaaaaaaaaaaaaaaaart:D:D:D::D:D::D:D:D:D

• mammacatta

Tja, jag är öppen för förslag. Jag kommer att vara rätt hungrig eftersom jag inte äter så bra på tåg

Sänglinne låter som en hit att ta med, men frukost? Den är LJUVLIG den på LH; jag tar gärna en sån! Fast, vad kostar linnen? De väger ju en hel del och jag hatar verkligen onödan. På det VH som Hilde rekommenderade gick det på 50 spänn extra - inte en kostnad som motiverar släpande...

Kanske ska glida in på deras hemsida...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8