Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Äntligen fredag del 8

Cindy: NÄHÄ????

Bröllop, av med gammalt jobb, in med ett nytt, fredag och måndag och onsdag...
    VILKEN VECKA!!

Jag är fö ganska trött på sjukdommar nu. Om jag skulle berätta i ett svep vad som hänt så skulle jag DIREKT blir klassad som ett troll.
    Ni kommer inte att tro mig.
    Ludde har nässelfeber. Precis som jag hade för några veckor sen. Så han ligger halvnaken i vagnen och sover med fula stora röda utslag över hela bålen...

Typist. Som nalle puh säger.

Han spydde igår igen - slemspya. (inte sjukdom, bara slem)

Så jag ringde GENAST till P och sa åt honom att ringa svåris för att tala om att han spydde. (i hopp om att undvika ett besök ett tag till, men nej... )

Men när hon gick så avslöjade hon sig. Hon glömde filmen och när jag ropade tillbaka tanten så säger hon: Ja just, det var ju därför jag kom hit.

VILL FLYTTA! Jädra människa. Varför kan hon inte komma och lära känna sina barnbarn?

• mammacatta

Hejsan Janos!´
    Hur mår du?

• mammacatta

Trött. Sova nu - vi hörs imorgon!

• mammacatta

Va roligt Janos!
    Det är alltid kul att göra nån glad, särkilt när man får bästa delen själv

• mammacatta

Vi åt ett recept därifrån igår - under all kritik va äckligt det var! *blö*
    Hajmal - god fisk. Men med ingen smak runtom, ingen sås...
    Nä. ALDRIG igen. Fick vräka på japansk soja för att få till nån smak - ingen höjdare. Allt smakar sushi så. Iofs gott, men inte såhär.
    Det LÄT gott: ingefära, koriander, paprika, sockerärtor, nudlar. Men inget.

Ska förresten vinka till CM: som ALLTID ses vi på IKEA IRL.:D:D:D
    Vi är fullständigt galna vi två! Men fin i håret var du!

• mammacatta

Janos: TACK för länkarna, har varit in på båda och härjat

• mammacatta

Det är inte ens två veckor kvar ju!:D:D:D:D

HURRA!

• mammacatta

*vinkar till rystall*
    Bad, är det samma som jacuzzi?

www.hemnet.se/NPI-BuildFrames.asp&frames=2&pagesrc=search%2Fmaklarutbud%2FNPI%2Dlista%2Easp%3Ftype%3Dsok%26service%3Dhemnet%26action%3Dsok%26caller%3Dmain%26statisticsservice%3Dhemnettogp%26urval%3D1%26area%3D19%26kommun%3D227%26kontraktid%3D1%26boendegrupp%3D1%26boendetypid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%26agandeformid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%2C106%2C107%26prismin%3D0%26prismax%3Dmax%26nrofrooms1%3D0%26nrofrooms2%3Dmax%26livingarea1%3D0%26livingarea2%3Dmax%26avgiftmin%3D0%26avgiftmax%3Dmax%26prod%3D0%26visning%3Dno%26daysago%3Dmax%26pagesize%3D20%26order%3Dkommun%2Comrade%26searchview%3D1%26page%3D1%26&statisticsservice=hemnettogp
    Hur blir detta?

• mammacatta

Jaha, sådär.
    Då ska man gå till 5e sidan och kika in Nävsta.
    Sen tycker man till om Nävsta här i tråden. *hoppas*

• mammacatta

Huset är stabilt och bra. Källaren luktar gott och det ligger ganska bra. Enda solket är att det ligger en grisfarm sådär 500 meter bort (den syns på ett av korten).
    Vi har kollat med våra kontakter om det luktar, ska få svar idag hoppas jag.
    Det är 2+9857 små prång som bara är att riva bort. Men det finns inget badrum, eftersom deras fuskbygge i källaren har en vattenskada. Det måste rivas, utsidan måste dräneras och det är runt 40kvm för litet så vi måstebygga ut.

Men det ligger superbra i förhållande till stan och travet. (Om det ligger nära travet så kan P cykla dit och frigör därmed bilen på travdagar)

Det var inte ens sprickor i tapeten som i damtligena rum var mer än 20 år gammal!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8