Äntligen fredag del 8
Ibland är man vaktiskt ensam här på en frada å allt
Ibland är man vaktiskt ensam här på en frada å allt
:D:D:D:D
jag tog det!
*tuuuuut*
Va roligt janos!
Jaså hilde, det säger du? Bra att veta- Iofs sa P att det var så, men jag trodde inte att det skulle vara ett problem eg.
Det är ju ett gammalt stall, vet inte om det påverkar.
Hur svårt är det då? Tar det flera månader eller räcker ett besök av nån på kommun?
GRATTIS på tvåårsdagen mina kära vänner!
:D:D:D:D:D:D:D
*tuuuut*
*ballonger och serpentiner*
:D:D:D::D:D:D:D:D
färg och glitter, fina presenter och skumpa...
ALLRA MINST! Denna tråd är en FANTASTISKT sak, kan bara konstatera att jag har fått fantastiska vänner här!
Det ska blir SÅ KUL att träffa er, hoppas att äpv å gable kommer, vet att det är kört för anne å cindy å är mycket ledsen för det.
Stöckhölm, här aj kamm!!!
Hilde, huset ligger mitt i ett bostadsområde, i utkanten av travets område. Adressen är tom en väg med fyra eller fem andra hus på.
Jag tror att det är därför det är lite svårsålt som kontor. Det är ju inte centralt för 5 öre, inte ens lättillgängligt med bil. Sen ligger det så man får trafikproblmen från jobbet varje travdag. Det är kallt och dragigt säger kusken vi pratade med. Stengolv.
Nu ska jag göra välling - tjingeling mina vänner!
Anne, du har varit mycket duktig som har hållit föredrag!
Mona Sahlin håller sitt första tal som partiledare nu. Ifall nån är intresserad.
Min mamma var här, jättetrevlig som vanligt...
Jag tror att jag kommer att känna igen janos, rystall och hilde, jag har sett ganska många kort av er. Sen reser jag i sällskap med CM, så där har ni alla! (väl? )
Om gable dyker upp så tror jag att jag känner igen henne åså. Äpv är det sämre med, har bara sett bröllopskort med henne. Men hon har ju telefonnummer att ringa, sen får hon gå mot signalen eller nåt...
OM hon kommmer - hoppas hoppas hoppas.
Vi rullar ju in på centralen 13,30, samtidigt som hilde tror jag. Eller var det rystall? Den andra av er två är ju redan på plats och kommer dit iallafall den tiden.
Janos kommer dit från krachlanda, hon får välan ringa när hon är på G om det är senare.
Har jag missat nån?
VA GLAD JAG BLIR!!!
Åh, nu börjar det bli bättre igen, det har bara varit bortfall hittils, detta är första återkomsten!
:D:D:D:D
Längtar som en GALNING!
*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*
Stalletnyheter:
Det ligger utanför detaljplanen och då behöver man bara gannarnas OK.
*tralllaaaaaaatraalllaaa*
OP "knacka dörr" tar sin början.
Hilde: det är ingen fara, vi väntar tills alla som ska vara där ÄR där!
*skratt* Du har så RÄTT cm, du har huvudet precis på spiken.
Ståpäls; sa CM.
Päls som står; sa MC.
BillåBull... De kallar min man och hans arbetskamrat på travet för BillåBull. De är ganska lika i kroppen, har exakt samma humor och är lika gamla.
*skratt*
Nu ska jag byta skärm. Återkommer i större och bättre format.