• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Rystall

Cindy: Vi har en semla kvar i kylen. Du får den. Ska jag faxa?

• Fru Cinderella

Rystall

Åhh vill ni

• Ms K

*aaaaah *djup insikt mitt i rödvinsruset* APG = anne på grööönkullaa aaaahaaa*
    horisontal-läge och mycket mycket c-vitamin är nog formulan för helgen. Krya på dig och sov så gott"

hade kunnat döda för en semla smått fyllehungrig som jag är (hoppas alla som inte stött på mig tidigare fattar att jag är sjukt "önske"inbillsk och inte rört en droppe på hela dan, men om så inte är fallet så poängterar jag det härmed så att ingen får intrycket av att jag är värsta alkisen som sitter och super vid datorn en fredagkväll... puh.... djuuupt andetag....). Kan jag knåpa ihop en med fiberrik formfranska, färdigflagad mandel och alpro sojamjölk??????? nä, det blev torsk...

natti natti allihopa ute i etern, kul att få göra visit hos er Kanske crachar in nån til fredag vem vet???

• Fru Cinderella

Jag skänker bort halva min till Mrs.K

• Ms K

ÅH: Tack cindisen!!! *slår på mitt bredaste storgap och fångar upp hela halva semlan i en mumsbit när den kommer vidarebefodrad flygande ur faxen*

• Ms K

eh.. cindrella... ta det liite lugnt med vinet nu, du börjar yra lite

• Rystall

Varsågoda här kommer semlan!

Ja är först om att medge att jag blandar ihop er ibland "Äntligen på grönkulla" och "Ann på väg"

Jag vet vem jag menar med jag blandar ihop förkortningarna.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8