• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

Jo kanske får ta o göra det ;)

Nu har jag blödning också har jag märkt *suckar*

• mammacatta

Tja, de ska ju ha en bit av en stenhård tapp. Man är inte Så känslig där, men det är ju ett nervknippe i tappen. När man föder barn så misstänker jag att det blir som med magen och brösten - de blir så stora att nerverna dras ut/därifrån och kvar blir... ja, inga nerver iallafall.

Nu kommer det lite äckelvarning:
    När man ska sättas igång så för en ballong in i tappen. Man tvingar då upp den ca en cm, för in slangen och pumpar upp ballongh*lvete.
    Det gör ONT att sätta den. Första gången kunde de inte ens sätta den, jag fick gelas och vänta i 6 timmar. Det gjorde så ont att jag skakade. Då sa en av syrrorna att jag kunde be om lustgas. Vilken jädra sadist till doktor!
    Så de efterföljande två gångerna var jag stenhög på lustgas. Det gör fortfarande ont, men man bryr sig inte.
    Han som var in där sist, han började sätta den innan jag var "hög" så jag sa det till honom. Då bar han om ursäkt, och tackade mig för att jag lärt honom nåt. Men första? Hon kunde knappt titta mig i ögonen för hon var så brydd över min vikt...
    Vilken skillnad det gör när man SÄGER att man inte är "rasistiskt" (har inget bättre ord) och när man verkligen inte ÄR det!

Jaja.

Nu är det den månaden som vi ska träffas i!

• mammacatta

Svärmor ringde nu och tänkte komma förbi. Inte för att träffas eg, utan för att få filmen vi spelade in åt henne. Hon må SÄGA att det är oss hon vill träffa, men det är märkligt att hon inte hör av sig förrens det FINNS en film att hämta...

• mammacatta

Som tur är Ludde magsjuk, och det kan hon inte vara pgs en magsjukdom hon haft.

• anne på grönkulla

Ja, så fick man ett bra skäl till att vänta lite... *antecknar*

Här dumsurfar jag, är hemma sjuk idag hela dan med feber (men inte så mycket) och halsont. Ska nog gå imorrn. Halva styrkan på jobbet har däckat! Hjälper maken inför en interbju och bloggar lite - slöööööö!

• mammacatta

Så hon sa att vi skulle träffas senare i vekcan, men nu har vi gjort planer med mormor. *hehe*

• mammacatta

Jag har sagt åt P att åka ner med filmen till henne så hon itne använder DEN som ursäkt att komma, vill hon komma så ska det vara för att hon vill träffa sina barnbarn.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8