Äntligen fredag del 8
Jag är förbi ibland...
Det är sport på TVn och mormor är här. Då får man inte surfa... *fniss*
Jag är förbi ibland...
Det är sport på TVn och mormor är här. Då får man inte surfa... *fniss*
*vinkar*
Stackars Hilde!
Hoppas det bara är magknip/dålig föda och inte en riktig sjukdom!
Jag har varit lite orolig för Ludde ett tag, för han har inte ätit just alls, utan gått tillbaka till att amma typ 70% av födan. Nu förtår jag varför. Han har förmodligen haft ont i halsen. Jag har det nu och kan knappt svälja
Ska bli kul att bli frisk nån gång. Kommer inte ens hiåg hur det var.
*skrattar förläget*
Ja, men är ju lite korkad ibland...
Tvingar pojkstackarn att göra massor som han bara inte vill. Sen förvärgrar jag honom alvedon på natten, FAST han ligger och gnyr hela natten.
Men var lugn, NU har han fått... När JAG har ont.
*skratt*
*vinkar*
Idag är FL nere...
NU funkar det igen!!!
Lilla kräkapan sover och stora tittar på Tigers film. Är jag en dålig mamma, eller...? TVn är min bästa kompis
Har åxå varit på sån koll alldeles nyss, och jag tyckte att det gjorde ondare förra gången. Men å andra sidan - jag tycker inte mycket gör såvärst ont nuförtiden - jag har ju haft värkar
Men man får ju stå ut, det är ju en jättebra grej!
Hon sa iallafall att om tappen är helt orörd så gör det mycket ondare. Det har varit öppen en gång sen sist och därför gjorde det mindre ont.
Så du får föda lite barn eller så cindy, så gör det mindre ont!
Tja, de ska ju ha en bit av en stenhård tapp. Man är inte Så känslig där, men det är ju ett nervknippe i tappen. När man föder barn så misstänker jag att det blir som med magen och brösten - de blir så stora att nerverna dras ut/därifrån och kvar blir... ja, inga nerver iallafall.
Nu kommer det lite äckelvarning:
När man ska sättas igång så för en ballong in i tappen. Man tvingar då upp den ca en cm, för in slangen och pumpar upp ballongh*lvete.
Det gör ONT att sätta den. Första gången kunde de inte ens sätta den, jag fick gelas och vänta i 6 timmar. Det gjorde så ont att jag skakade. Då sa en av syrrorna att jag kunde be om lustgas. Vilken jädra sadist till doktor!
Så de efterföljande två gångerna var jag stenhög på lustgas. Det gör fortfarande ont, men man bryr sig inte.
Han som var in där sist, han började sätta den innan jag var "hög" så jag sa det till honom. Då bar han om ursäkt, och tackade mig för att jag lärt honom nåt. Men första? Hon kunde knappt titta mig i ögonen för hon var så brydd över min vikt...
Vilken skillnad det gör när man SÄGER att man inte är "rasistiskt" (har inget bättre ord) och när man verkligen inte ÄR det!
Jaja.
Nu är det den månaden som vi ska träffas i!
Jorå. Så är det.
Svärmor ringde nu och tänkte komma förbi. Inte för att träffas eg, utan för att få filmen vi spelade in åt henne. Hon må SÄGA att det är oss hon vill träffa, men det är märkligt att hon inte hör av sig förrens det FINNS en film att hämta...