Äntligen fredag del 8
Ms K
Jo ja ska *muttrar lite*
Rystall
Tack så mycket.. håller med dig där om APG o ÄPG..
Ms K
Jo ja ska *muttrar lite*
Rystall
Tack så mycket.. håller med dig där om APG o ÄPG..
Natti natti
jag är här lite halvt ;)
Cindy inte lycklig idag :(
Har precis vart på cellprovskontroll (Innan jobbet dessutom).. gynekologen säger
- Nej det ska inte göra ont..
- Men det gör ont!
- Jaha, men då tar jag ut instrumentet och sätter in det igen, för det ska det inte göra
Hon gör om gör 1
- Det gör fortfarande VÄLDIGT ont
- Jaha?! Men då finns det inte mycket mer jag kan göra, du får helt enkelt stå ut
Tack så mycket 140kr för o få lite smärta på morgonen.. vad trevligt.. då hade jag hellre gått till en sadist tror jag (Aningen retlig denna morgon)
Jo kanske får ta o göra det ;)
Nu har jag blödning också har jag märkt *suckar*
Jag förlorar mitt jobb om en månad.. företaget säljs pga en änring i lagen som säger att man inte får sälja förval till personer som har annat än Telia (om man inte erbjuder fast abbonemang också, vilket vi inte gör).. så då behövs självklart ingen kundtjänst..
fan.. känns som ett slag i magen.. vad ska jag göra nu?!
APG
Men det vet jag ju inte om jag får.. vet inte.. just nu känns det bara riktigt hopplöst.. vi har verkligen inte råd med att jag förlorar det här jobbet.. mina 3000 är vad vi lever på efter räkningar.. shit..
APG
Jo det är sant.. men då hade jag ju gått från ett jobb till ett annat.. nu vet jag ju inte hur länge det kommer dröja innan jag sätter foten på en arbetsplats igen.. det är ju inte riktigt hur enkelt som helst att få jobb.
Tack.. ska peppa upp mig jag lovar.. det kändes bara som att gå in i en stooooor vägg i går..
*Mohahahahaha*
Jag har en anställningsintervju i morgon
Helt sjukt, skickade in ansökan klockan 4, klockan 5 ringde de och ville träffa mig i morgon!!!