Äntligen fredag del 8
Gable, vi ses senare! Ha en skylt med "äntligen Fredag" eller nåt - annars har jag ditt nummer o kan ringa o kolla vem som är du...
Gable, vi ses senare! Ha en skylt med "äntligen Fredag" eller nåt - annars har jag ditt nummer o kan ringa o kolla vem som är du...
Det låter bra! Jag har svart fuskpälskappa o svarta stövlar, om det hjälper dig...
*kramar om catta*
Själv skulle jag ha träffat en kompis till lunch men hennes barn fick kräksjukan - det vill jag inte ha när jag ska flyga imorrn...
Suck. Här är det ju inte mina päron utan makens, t o m mormor frågade häromdan (utan ledande frågor, helt oprovocerad) efter att ha träffat dem om de inte var snälla mot min man....
Nä, jag har inte packat än, tänkte göra det ikväll. Men det är lite lättare när man ska åka tillbaka - då ska man bara packa allt det man har - inte välja (det är det svåra).
Men det är fascinerande - det kan ta mig hur många timmar som helst att få ner ett ombyte underkläder, en fräsch topp, en sjal, necessären o en pocketbok i en kabinväska...
Faktiskt en mycket kreativ lösning och förmodligen en helt korrekt analys!
*kramar om äpv*
(just hemkommen från mycket trevlig fika med Gable)
Äpv, är du ensam eller har du nån där du kan prata med?
Äpv, vad skönt - det hade varit hemskt att vara ensam med det beskedet!
*håller om*
Cm du har mail *fattar noll*