• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

Tja, när allt kommer omkring så är den nog inte så dum ändå. För jag har gått ner 2,6 kg sen vi köpte den. Kl 13 idag.

• janos

Måste få berätta en sak! Idag har janos mått bra. Första dagen sen det blev + på stickan

*peppar peppar, ta i trä*

• Gable

Puh, nu har jag läst ikapp!

• Gable

Äpv - vad menar du? Ägglossningssprutor??? Hur många sprutor ska man hålla på med????

*vet inte om jag vill längre*

• Gable

*vinkar till apg*

Snart så ska jag gå hem. Eller hem och hem. Jag ska på en sån trevlig liten tillställning. Jag ska träffa gynekologen och få äggledarna genomspolade. De ska kolla för säkerhets skull att det inte sitter nåt någonstans som inte ska sitta där.

Så trevligt så. Oerhört. Jag ser sååååååå mycket framemot detta.

*ryyyyyyyyyyyyyyser*

Men vart ska vi äta förresten????

• Fru Cinderella

Usch fy o blä! Tror jag håller på o bli sjuk. Sitter på jobbet helt orkeslös, bara stirrar på telefonen varje gång den ringer o måste verkligen anstränga mig för o orka lyfta på luren o säga hej :(

Usch kan ju inte bli sjuk nu.. måste ju packa hela veckan o sen flytta i helgen o slutstäda lägenheten nästa vecka :( :(

Blä! Inte nu!

(Var bara tvungen o klaga lite)

• mammacatta

Hejhej!

Wille är på dagis.

Utan mamma.
    :(:(:(:(

HUUURRR ska han klara AV att vara utan mamma!?!??!?

I morse så hade jag gått ner lite till.

Bra våg d där!

• janos

Hur gick det hos gynikologen, Gable?

Krya på dig Cindy! Var du inte sjuk nyss?

Tänker på äpv!! Hur har det gått för dig idag?

Mc, ja hur ska Wille klara sig utan mamma? Det går väl inte?!?!? Eller är det mamma som inte klarar sig utan Wille? ;)

Svar på tråden Äntligen fredag del 8