• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

*mutter*
    Grattis anne. Jättekul.

Verkligen.

• mammacatta

Idag är en bra dag.

Det snöar hit och dit. Inte ner.
  • janos

Passa dig Anne! Det var så folk började säga till mig:

Du skulle bli en jättebra mamma. Man hinner vänja sig under leveransen. Jag har alltid sett dig som en flerbarnsmamma osv....

Det kanske blir dags för er oxå snart ;)

• anne på grönkulla

Mitt största problem är nog att jag tillhör de där bortskämda intellektuella som alltid kunnat PLANERA sitt liv - när saker ska passa in och så - och tidpunkten känns aldrig optimal. Man måste nog släppa det där helt enkelt.

Men vi tänkte ju att jag ska sluta med p-piller senare i år när de jag har tar slut (då vet vi förhoppningsvis hur det ser ut med mitt jobb o så för några år framöver) och gå över på en p-dator - med den kan man ju både undvika o planera barn, känns det som. Och ta reda på hur kroppen funkar. Så har vi lite alternativ för hur vi ska organisera livet om det blir - makens position på arbetsmarknaden är ju lite otryggare än min, men de finns sätt att lösa det praktiska den dagen vi behöver...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8