Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

omega3

Pickolina - Jag tror att vi får i oss alldelens för lite av näring från maten idag så jag tror att de allra flesta är i behov av extra tillskott. Pga utarmade jordar osv. innehåller inte maten den näring den borde och gjorde förr.
    Min man hade varit förkyld väldigt i många år och var till läkaren för att ta prover och se vad som var fel men proverna dom tog visade att inget var fel. Tillslut gick han till en Homeopat och där fick han veta att alla hans värden var på noll! Hans kropp tog inte upp några vitaminer eller mineraler. han var verkligen i dåligt skick. Nu efter ett år är det hur stor skillnad som helst och han har definitivt börjat tro på den Alternativa hälsovården (då menar jag naturligtvis inte allt :). Skolhälsovården har ett annat sätt att se om man har brister. Jag litar inte mycket på skolhälsovårdens provtagning tyvärr.

pickolina - Självklart är inte nyttiga fetter nyttiga om de är härdade eller delvis härdat. Då blir det ju något helt annat. Då är det ju inte ett rent fett.

Eftersom skolhälsovården och den alternativa hälsovården har väldigt olika syn på det här med kost och näring, blir det lite konstigt när man får olika råd.

Svar på tråden omega3