Cambridge Kuren
Hoho tjejer!
har avverkat ett kalas med släkten här hemma idag och det gick super. Nu lagar sambon pizza *dreglar* hans pizza är verkligen en höjdare *gurglar*. Sen ska vi ha en spelkväll med barnen och PS2 med gottgott. Jag får shakea min bananshake och låtsas att det är en av godisskålens skumbananer som hamnat i mixern
Buslinna: jag missförstod eller läste slarvigt eller nåt... men mitt i månaden har man ju ägglossning och då kan dessvärre samma fenomen inträffa... "Smala" personer kan ju lättare l´ägga märke till detta, är man lite mullig kanske det inte gör sån skillnad utseendemässigt iaf
PennyLane: jag började också 2 januari så jag är väl i så fall lika färsk som du jag tycker du ska rådgöra med en konsulent - det låter i alla fall inte (i mina öron) som en super idé att ck:a fram till dagen innan och sen supa skumpa (alla vet väl hur man blir av skumpa på fastande mage??)låter inget bra. Jag skulle nog i så fall köra en variant av ditt första förslag och sedan återgå till ren kur/kombinerad efter möhippan OM jag skulle offra min kur för en dag Lycka till och hoppas du får skoj!