Cambridge Kuren
novalii: starta med en gång! Det skulle jag ha gjort. Så har du bara en helg kvar sen när det börjar kännas längtan efter mat . Kul dessutom att starta att äta igen till helgen om två veckor!
novalii: starta med en gång! Det skulle jag ha gjort. Så har du bara en helg kvar sen när det börjar kännas längtan efter mat . Kul dessutom att starta att äta igen till helgen om två veckor!
Hoho! *ekar*
var är ni alla !
Vill i alla fall önska trevlig helg och komma med pepp-sparkar så att vi inte lockas till en massa äckligt gott-gott bara för att det råkar stå fredag/lördag/söndag i almanackan .
Ska på stor grannfest i morgon där alla bjuder på något, ja ung. som knytis, hur ska jag kunna delta med TOM tallrik och hur oförskämt är det inte att säga nej eller inte ens smaka på det man blir njuden på... Alla har sett fram emot denna helg och pratat om vad man ska bjuda på mm. Vissa saker ska tydligen vara som "delicatesser" som man bara MÅSTE prova
*Buhuuuh - vill inte trumpeta ut för alla att jag bara äter pulver och har gjort det en månad hittills och ska fortsätta x antal veckor till. Orkar inte förklara för alla. *
hihi, jag får väl göra som hemma hos sambons farmor;
lägga över fika brödet på sambons tallrik
hej alles!
har nu avverkat 5 veckor på ren kur och det går som på räls nu när man är inne i det. Lika bra att köra på!
kul att det startat så bra sansan!
Helena: kul att du är med i tråden!
Buslinna:ja, ibland är det annat som sätter käppar i hjulet jag har lyckats undanröja alla bevis på mina pulverpåsar där jag jobbar, även för släkt o vänner . Bara familjen som vet och det har fungerat bra hittills. Men i helgen oroade jag mig för hur det skulle bli - och det gick att äta utan att "äta" . Super att ha ett hungrigt barn bredvid sig i en stol som snor all uppmärksamheten SAMT min mat!!
Mimmimus: Å din stackare ! Kräksjuka är ju så vedervärdigt!! MEN som du sa - positivt är ju att man själv inte vill ha mat...
Här är veckans nya mått -2,0kg.
Signatur: Vegetarian
Start datum: 070102
Längd:174cm
Start vikt: 92,8 kg
Aktuell vikt: 82,0 kg
BMI:27,1 (=lätt överviktig!! *jublar* )
Mål: 70kg
Ha! Nu har jag tappat 10,8! kg
Dem vill jag aldrig se igen
PennyLane: Härligt att det gick så bra med hippan och att vikten går ner så pass ändå !!Du ligger snäppet före mig men vi har samma målvikt (70) så det är jättekul om vi följs åt !! jag tror nog att 70 kan vara en "drömvikt" för mig, jag kommer först se till att hamna på 75 och sen se om det går bra att fortsätta eller om jag känner för att stanna av - det var ju så länge sen jag vägde 75 jag har varit uppe och nosat på tresiffrigt i flera år...
Välkommen till tråden Lajn! Kul att även du har upptäckt att det fungerar ganska ok med ck !!
Ann55: gå in på www.camebridgekuren.se till att börja med så kan du ställa fler frågor sen . Kul att du hittat hit.
Hi,hi
Igår tog sambon ner en påse med "urvuxna kläder" som jag haft för ett par år sen .
Gissa om det var en kick att komma i de flesta plagg SAMT att en del byxor var lite för stora !!! * skuttar runt *
Ja, en bit kvar tills man är nöjd och då kommer jag i massvis av läckra vår/sommar kläder som fanns bla.
Kul att man får en "belöning" halvvägs...
lajn: Ingen aning! Jag vet inte om det påverkar kuren ? men det kan ju knappast vara så mycket i så fall Om du känner att du är så sjuk att du inte klarar dig utan så kanske du ska ta en då!?
Har du ingen konsulent att fråga?
Hoppas du snart mår bättre!
Hallo!
Fy rackarns vad duktig jag börjar bli på att maskera min diet
Börjar bli läbbigt duktig på att hitta på....
MimmiMus: tack!
äsch, vad trist att det är jobbigt på jobbet sånt bär man ju med sig även om det inte är en ´mega grej - hoppas det ändå löser sig till det bästa!
Trist att du är sjuk också - väntar själv på när jag ska få nästa "sjukdom" det var lite länge sen sist
Tanja M: Hur har det gått idag med den rena kuren?
Sansan: Liksom de ovan har även jag platåer som håller i sig i ett par dagar sen rasar jag 1-2 dagar för att sedan "platåa" igen jag tycker att det är ok för då kan man dels vänja sig ett tag samt se fram emot att rasa vilken dag som helst
ha en bra fredag!
tanja: jag har inte tränat något...förutom dra barnvagn, pulkor och jaga en vild ettåring
usch då, vad surt Tanja.m ! men du kommer nig snart in i ketos ska du se !
För mig går det *peppar, peppar* bra än,
här är dagens vägning och veckans uppdatering: -1,5 kg
Signatur: Vegetarian
Start datum: 070102
Längd:174cm
Start vikt: 92,8 kg
Aktuell vikt: 80,5 kg
BMI:26,6
Mål: 70kg