Oups lite snabb... 7
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Dallis
Hoppas din bebis kommer snart nu! Förstår att du har det jätte tungt med kroppen!
Tänk, när din bebis har ploppat, kommer du vara lätt som en fjäder! Eller, det kännns som det iaf de första dagarna... man aktar maen fast det nte behövs :D
Cheers
Helt sant! :D Jag satt o ammade och mama kom med färskpressat juice... jag vill aldrig åka härifrån! Snart ska mamma laga paellan också mumma!!!
Nu ska jag upp o kolla klart på film med L och mysa lite till :D
Cheers!
Hej på dej... har du fått vykortet??
Kul med nytt jopp! Jag hoppas du får en REJÄL löneförhöjning!
cheers
grattis till nya joppet!
:d :d :d :d
cheers
Kul med nytt jobb!!!!
Gerdis
Jag tror bestämt jag får åka hem till mamsen och bli bortskämd sedan när bebben kommit
Usch ja, det är riktigt tungt nu... jag bara längtar tills jag kan röra mig normalt igen och stå mer än några minuter utan att ryggen värker så det känns som den ska gå av..
Längtar dessutom efter bebisen, vill pussa och gosa
Dallis
Ja! Din mamma blir ju mormor, det minsta hon kan göra är att göda upp dig :D Hälsa att det är ju barnbarnet som behöver maten ;)
Gerda
Mumsigt värre att vara på besök hos mamsen
Dallie
Håller tummarna för att bebben ploppar ut snart så du slipper ha så ont i ryggen, fast å andra sidan så lär du ha rätt ont nån annanstans ett tag efter
Cheers
GRATTIS!
Mitt husband ska också börja nytt jobb den 19:e
Godmorgon :D
VA!!?? Är det ingen här så här tidigt??!! :D :D
Jag hade hellre legat och sovit men jag har varit vaken sedan 4 så det var väl lika bra att gå upp... ska sova lite till sedan :D
Gerdis
Precis vad jag tänkte, det är hennes plikt som mormor :D
Hemlisen
Hehe ja det lär jag ju ha men då har jag ju en liten guldklimp att gosa med inte en envis bebis som vägrar komma ut :D :D
Morrn
Dallis du var uppe med tuppen idag:D
Thanx alla:D ser fram emot mitt nya jopp men det blir mkt att lära:o kan man lära gamla tanter ett nytt jopp;)
:D:D:D:D:D
Drea
Tack för kortet:) blev superglad:D jag gillar att få kort:p
:D