Oups lite snabb... 7
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Hallojsan!
Haft en trevlig helg?
Tjaaaaaaa hemlisen,
Jättetrevlig helg:D:D:D har ju varit ledig från joppet och bara få vara hemmaaaaaaaaaaa är guld värt:D:D:D
Själv då?
Var ledig i lördags och det var riktigt skönt att få ledigt en hel helg
Lillebror har fått en ny lght så jag och mamsen var där och städade bort allt slipdamm efter tapetseringen och sen inredde vi, jätte kul och brorsan blev supernöjd
På kvällen var vi hos några kompisar och käkade middag och spelade spel, kanontrevligt. Igår var det bara slapping som gällde, så ja, jag har haft en kanonhelg
Hemlisen
:D:D:D då har vi båda haft kanonhelg:D
Tog ni hjälp av Lillan av städning av lgheten:D:D eller är hon kvar i Göteborg:o
Nä vi tog inte hjälp av lillis, såg inte en skymt av henne så hon måste vara kvar i Gbg. Vad gör hon där förresten
Hemlisen
Fråga mig inte :? det är Dallis som har skickat henne och Marko till ngt ställe där:o
:D:D:D kan du ta hand om dem lite...;) de var tydligen på väg till mig när de hörde att vi skulle resa till solen men då skickade jag dem till Dallis (tänkte att hon ville ha lite hjälp därhemma;) ) hon orkade inte med dem så hon skickade dem til Götet:o
:D
Näääää inte till mig, orkar inte med några festprissar just nu har nog med mig själv...
Hemlisen
Då får de hänga kvar i Götet då:D de trivs nog bra där i ngn bar på avenyn:D
Japp, dom får vara kvar det låter som en toppen lösning
Morrn:D