Oups lite snabb... 7
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Här är den nya tråden för oss oupsare!
Detta är dom gröna gubbarnas tråd
Här diskuteras allt och ingenting Välkommen att göra oss sällskap, om du törs
Hohoooo!!
*ekar*
hohoooooooo!
Tjockisar?!
Pratar ni om mej???
Hello Kitty
äntligen!!
Började känna mig lite övergiven här....
hur mår du?
Kitty
Tadaaaaaaaaaaaaa..:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D vilken sorti jag gjorde va?? eller var det du...äsch vad vet jag en bortkommen smålänning:D:D:D:D
Gerda
Vi ska shoppa TV idag:D och gissa vad:o det blir en Samsung smalis en såndär snygg en som jag vill ha:p
:D:D:D:D:D:D:D:D men utan digibox i....vi sätter en digibox jämte på väggen, hur det nu ska gå till:o men det är husbandet som sköter det...bara jag får en smalis tv och det är en samsung:D så :[er jag i vilket:D:D:D:D:D:D
Kitty
Jag har blivit erbjuden ett nygg quligare jopp äm det jag har idag....och utan att jag ens har sökt det:D men de såg min potential att klara av det så jag fick joppet om jag ville ha det. Jag tackade ja utan att veta lönen:o den får jag vet imon på mötet;) de sa att det är lönehöjning på G iochmed det nya joppet men det kanske snackar om 50 öre eller nåt:o
:D:D:D:D:D:D:D jajaja vi får se vad det blir men jag nöjjer mig inte med vad som helst då får det vara och jag joppar kvar på min plats:D och BT:a:D:D:D:D:D
Blir nog kanske sämre tid med att BT och FL:a:( men jag ska titta in det looooooovar jag:D men nu i början blir det inget alls då jag ska lära mig allt på 13dagar:o
:D
oj oj oj!
Grattis!!
jkag skriver mer om en stund.
ska gå och ! nee..skoja bara...
Cheers
Grattis! Vad mutade du P med då för att får plattisen
Ska du börja nya joppet redan nu, det var väl inte förrän 19:e
Kitty
Här är allt som vanligt Själv?