• malle_1

Skule ni våga?

Min blivande har ansvaret för transport mellan kyrka och festlokal (båda sjönära). Han meddelade glad här för ett tag sedan att han kommit på att vi skulle åka vattenskoter! Min första reaktion var att det inte går i klänningen och att jag skulle betala en hel del för hår och smink som jag inte ville riskera...

men nu börjar jag ändra mig. Vore ju rätt tufft och jag kan ju byta klänningen till en kort vit sommarklänning just för färden.

Vad tror ni??

• Svar på tråden Skule ni våga?
  • malle_1

Om det regnar får vi skippa det - då behöver vi inte ha någon transport. Ju mer jag tänker på det tycker jag att det känns roligt. Klädbytet blir inga problem - det jag är mest rädd för är om vi skulle trilla i så att huvudet kommer under vatten..

Jag skulle sitta bak på en som han kör.

Alternativ är vår motorbåt men det känns inte så speciellt...

• malle_1

Ellte: precis så känner jag; vi är fotade och vigda och har bara festen kvar!! Vi får väl öva lite innan..

• malle_1

Skall ha en rätt stram frisyr och inga lockar som riskerar att "blåsas ut" så det skall nog gå bra.

Tycker att det roliga överväger nu när jag har funderat på det lite med hjälp av alla inlägg här. Nu skall jag hitta en fin knäkort vit sommarklänning och en skojslöja som det inte gör något om den blåser loss..

• malle_1

ssart: Tack - får väl ha med mig ett nödkit med smink och hårakut om vi skulle tippa.

• malle_1

The Bride: det är ju rätt ofta som man inte ser närbrudparet åker från kyrkan men när de kommer till festen står gästerna och tar emot så det är ju kul att sätta in krutet där.

Från kyrkan tycker jag att man kan åka hur som helst...

• malle_1

Tack vinterbrud - vore jättekul att se!!

Svar på tråden Skule ni våga?