• ssart

Skule ni våga?

Tja, jag har aldrig åkt vattenskoter, så om jag var du skulle jag göra en test-håruppsättning och egen sminkning och testa att åka med det och se vad som händer.

Och vid eventuellt regn????

• ssart

Ja du malle_1, då får du väl väga coolheten i att åka skoter mot risken att "allt känns förstört" om ni trillar i vattnet. Jag skulle bara välja att åka skoter om det kändes ok ändå att ramla i. Bröllopet får inte vara "förstört" då, då är det inte värt risken.

Om du har en väldigt uppsatt frisyr, utan lösa lockar, då spelar nog ett ofrivilligt dopp inte så stro roll. Har du däremot helt eller delvis utsläppt hår så kommer du se helt dränkt ut... Som sagt: testa!

• ssart

malle_1
    Coolt! Hoppas ni får ett härligt bröllop och skrattar gott åt alla eventuella ofrivilliga dopp eller stänk!

• ssart

Miss Cee
    Vilken utomordentligt smart idé att ta häst&vagn en del av vägen!!! Framför allt är det mysigt och kul för er. Mitt tips är absolut att bara göra sånt som NI njuter av och uppskattar och tänka mycket mindre på hur det uppfattas av gästerna. Det är ändå ert bröllop och ingen föreställning/show

Svar på tråden Skule ni våga?