Bröstförstoring-storlek?
Hejhej!
Har nyligen varit på konsultation på Victoriakliniken och har efter många års funderande bestämt mig för att göra en bröstförstoring.
Ngn som gjort en operation där och som kan rekommendera denna klinik? Har bara hört bra om denna klinik hittils. Tycker det kändes bra där,proffessionell läkare (Charles Randquist). Dock gick mitt besök lite snabbt, trodde det skulle ta lite längre tid, att få titta på bilder osv, trodde t o m att han skulle ta kort och på nåt sätt "fixa" det i datorn och få se hur olika storlekar skulle se ut på mig. Vet inte om jag drömt det eller om det går till så nånstans?
Han tyckte att anatomiska, storlek 420 MF skulle passa mig. Jag är 1,78 cm lång och väger ca 75 kilo, har just nu liten B-kupa. Tyckte det verkade stort när jag tittat på andra bilder o s v, men han sa att jag skulle lita på honom och att det inte skulle bli för stort utan passa min kropp. (Är ganska bred över axlarna och rygg) Har tänkt gå ned ca 5 kilo till operation men har alltid varit bredaxlad, så det är inget som kommer ändras, och det hade ingen betydelse sa han. Han trodde jag skulle ångra mig om jag tog mindre. Tittade på strl 395 också, men 420 såg faktikst bättre ut.
Ngn med liknande förutsättningar som jag eller som har ngn vetenskap om storlekar etc? Har tittat runt på internet på hundratals sidor, och storleken är ju så himla olika från person till person. På vissa ser det jättestort ut och på vissa andra inte alls. Vill såklart ha en markant förändring, men absolut inga "bomber"!
Ngn där ute som kan svara på några av mina funderingar?
Har sett att bröstoperation diskuerats mkt på detta forum,och hoppas ngn kan hjälpa mig med detta!
Mvh Linda