Inlägg från: Mica1 |Visa alla inlägg
  • Mica1

Mars/April brudar!!!

Den 10 mars smäller de för oss. Vi sover båda lite dåligt nu men mest för att man bara ligger o ler o ler o ler Är inte orolig för detaljerna, fokuserar bara på att det viktigaste är att vi får varann och ska gifta oss, festen, middan etc är bara en underbar bonus på det hela! Vi har en del kvar att fixa men mest detaljer som ex; ska jag ha tiara el inte, in - och utgångs musik vigsel, festprogram etc, detaljplanera dagen med tider o vem som gör var, hämtar vad etc. Ska bli så SKOJ!!

• Mica1

Hej tjejer,

vad mycket man missar om man inte är inne på en dag

Vi har rött och vitt som färg. Inbjudningarna va vita med rött band, bukett blir vitt "boll" av vita rosor med ngt litet rött inslag, vita blommor på bordet och skålar med geléhjärtan. Mer än så blir det inte vad gäller färgerna.

Kul med secret box, har inte bestämt mig än, har ngn något annat bra förslag med bilder, texter etc man kan ge? Eller en ballongtur? Ska ha planeringskväll hemma idag med sushi. Mysigt!

• Mica1

070324, Lillan72, Stockholm
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)

• Mica1

Lillian72;

var hittade du att göra bukett? Jag har hittat här i Fredhäll för ca 1000 kr om jag ska ha en "rund boll" liknande. Vet ej om det är ett bra pris eller inte?

Ska ut o resa nu med jobbet, pangförkyld, så inte så skoj att flyga. Vill hellre vara hemma o planera bröllop!

• Mica1

tack! va bra, då ligger jag inom ramen vad som e ok, försöker också spara lite här o där,många bäckar små..

Lite snö idag, hoppas hoppas det blir mer till mars, DIREKT så ser allt så mkt finare o ljusare ut!

Ha en bra helg!

• Mica1

Vad har ni tänkt som bordsplacerings "lappar", ngt kul förslag om man inte bara vill ha en lapp med namnet på?

• Mica1

Hej tjejer, kul att vi är så många nu. Försöker hänga med och svarar inte på alla frågor om jag ser att många redan gett input på det, hoppas det är ok. Fråga igen; någon som har ngn kul idé för bordsplaceringskorten om man inte bara vill ha vanliga lappar?

Kör på ditt färgtema, blanda inte in rött! Vi har bjudit 67 gäster, inga barn. Gifter oss 10 mars så börjar dra ihop sig!

• Mica1

Supertack!! Någon mer som har ngn idé?

• Mica1

Hej Norpan! Snart dags för dig med!! Vi kan "stressa" ihop

Cinderella; Va fint med hjärtan så, hur gör man dem? Ngt specialtips som vilket papper man bör ha etc? Såg supersnygga ut!

Norpan; glasen lät också fina, men tror inte jag kommer köpa in glas då vi ska vara på en herrgård som ordnar allt med dukning etc för övrigt. Ditt förslag för dig att lägga pärlor låter kanon eller varför inte sand i den färgen, kanske e billigare?

• Mica1

om vi skulle ta o fylla i denna med de nya?? Kopiera o lägg in er o sänd in!

070303, Marskatt
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst....., Kristianstad
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

Svar på tråden Mars/April brudar!!!