Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Låter som en jättebra idé!! Själv gifter jag mig i mars och har känt mig lite ensam så det vore jättkul att höra hur andra har det.
Jo jag gifter mig i April o känner mig minst lika ensam ;)
Synd att vi verkar vara så få.. men aja desto mer strålkastare på oss eller hur
Vi gifter oss den 28:e ni då?
Den 24:e smäller det. Har tyckt att jag har läget under kontroll, men har precis insett att det är en hel del småsaker som måste fixas..lite panik!!! Är hemma och mammaledig och då borde man väl ha tid att fixa med bröllopet kan tyckas, men jag hinner inget på dagarna så allt måste fixas på kvällar/nätter... Hur har du det med planeringen??
Jo jag trodde vi var i perfekt fas o hade ALLT under kontroll innan 2007 kom, nu började allt kännas så verkligt!
Men egentligen har vi nog allt under kontroll... har en hel del kvar att fixa, men ingen panik än. Beställde inbjudningskorten i förrgår så de kommer i nästa vecka o sen ska de läggas på lådan.. ska bli riktigt kul
Jag fick för mig att jag skulle göra inbjudningskorten själv, för det skulle bli så mkt mer personligt. Kan bara säga att jag ÅNGRAR det nu . Har haft så mycket strul med allt att jag är så himla TRÖTT på det. Ikväll MÅSTE jag bli klar mé de för de MÅSTE vara ute på måndag. Måste bara passa på och fråga dig om du ska ha ngn sorts päls el liknande och var du i så fall hittade den??
Jo jag ville också göra dem först, men insåg att jag nog inte är SÅ pysslig att jag orkar.. men för din del, hang in there! Det blir säkerligen jätte fint.
Njaee.. har funderat på det där med päls. Men tror inte det fungerar den 28 april, lite väl nära våren/sommaren. Men i mars fungerar det ju guld.
Tänkte försöka hitta en snygg kavaj i smaragsgrönt med siden knytband i sidan, vart man nu kan hitta det.. men ja ja senare projekt..
Mitt stora problem ligger i skor.. tänkte att det kanske inte är så kul att lalla omkring i klackskor när det kan vara riktigt moddigt ute. Hur har du tänkt lösa det?
Ang. pälsjacka.. har du kollat in rean..de rear ju ut en massa fina pälsjackor nu i alla fall på HM o Cubus i Linköping där jag bor.
Oopps..april var det ju, självklart kan man ju inte ha päls då Låter snyggt med kavaj och sidenband. När min dotter är på dagis i nästa vecka och jag bara har lillkillen hemma så ska jag ge mig ut i rean och se om jag hittar nåt.
Skor har jag nog förträngt. Det är kanske rean som gäller även där, för håller med om skor m klack nog inte funkar så bra..
Nu vaknade lillkillen så nu är friden slut. Cinderella, tack för snacket! Jag ska hålla koll på den här tråden!!
Nej, jag funderar på att försöka hitta sådana där ankelstövletter med Låg-Ingen-Klack men så att man fortfarande får "klonk" ljudet när man går om du förstår vad jag menar...
Har inget behov av att bli längre heller så..
Någon mer mars/april brud som är intressrad av att hoppa på vår tråd??
mhm... men själv får jag snart panik eller nåt! vi som hade så himla mycket fixat o klart i vädligt god tid, o nu har vi inte lyckats fixa nåt av allt det där andra som skulle göras... frågan är väl om vi ens hinner bli klara. båda jobbar heltid, jag pluggar 50% (vt, ht är inte slut än - då var det 75%), vi har två små barn o vårt nya hus kommer v 7... HJÄLP!!!