Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Cinderella!
Tack för ett gott skratt! Precis vad jag behövde just nu!
Min m2b är gruvligt involverad skulle jag vilja påstå Det är han som fixar med Gamla Teatern o som får ta hand om fotgrafkontakterna bara vi får tag på någon. Han jobbar ju mer på dagtid än vad jag gör - o det har visat sig vara lättare att ringa från jobbet istället för hemifrån med två små busiga barn... Han har varit med o valt låtar att ha i kyrkan också, även in- och utgångsmusik, och vi ska sätta oss o välja psalmer nu till veckan tänkte vi. Iofs så gör vi det mesta tillsammans när det gäller val som rör oss båda, vi ska ju bygga hus också så man blir liksom van vid det.
twentyfirstofapril
Wow, men det var väldigt kreativt ändå tycker jag. Min sambo är inte så intresserad heller.. förutom av att bli gift med mig då ;)
Fast han är likadan i alla lägen, när man planerar temafester, inredning etc... så jag är inte så förvånad eller stör mig på det heller. Det är bara så han är.. Plus att jag blir inte ledsen om mina idéer går igenom, de är ju bra så
Jag vet att det kke blir lite väl mycket bröllopssnack för honom, man får ju hoppas han inte får kalla fötter. Idag sa jag till honom att det blir han som får hämta buketten på förmiddagen innan fotograferingen, för jag är ju hos frissan o så. Då utbrast han "jag kommer att vara helt nervös av stress den dagen".
Shit, men jag då, som planerar allt o får det att klaffa?
Jag är inte arg eller så på honom, mest bara förbluffad över hans uttalande!
twentyfirstofapril
Jo det kanske inte var det smartaste han kunde säga. Han kanske inte tror att du kommer vara nervös eftersom du har en sån superkoll på allt ;)
Hmm, faktum är att jag tror iofs inte att jag kommer vara nervös, men han har ju ingen annan uppgift i detta bröllop mer än att just på bröllopsdagen vakna i tid, göra sig snygg o fräsch, hämta blomman, klä sig snyggt o komma i tid till fotograferingen och sen säga ja i kyrkan
Som tur är gillar jag att ha projekt, det vet han!
Håller med om att det är ingen mening med att bli arg och om jag ska vara helt ärlig mot mig själv så vill jag ju bestämma allt... Det enda som han har totaltvägrat det är att han vill inte att vi ska ha med en fotograf hela dagen, utan han tycker att det räcker med den "vanliga" fotograferingen och då får jag väl respektera det..(men det var svårt vill jag lova )
Ja just fotografern har vi också vart lite oense om. Han tycker inte vi ska ha en proffesionell fotograf över huvudtaget och bara låta någon kompis ta fotona.. jag totalvägrade så vi kompromissade om ett lite billigare paket.. Jag säger att han kommer uppskatta det senare.. så han sa vi får väl se.. hoppas jag får rätt i slutändan när vi jämnför bilderna tagna av våra vänner
Hm, min sa innan han gick o la sig (för ett par timmar sen) att "blir det dyrt så får det väl bli det då, vi måste ju ha bra bilder att minnas till sen".
Min sa när jag förslog att fotografen skulle vara med hela dagen - "tror du att det här är ett hollywoodbröllop..". Då gick jag i taket vill jag lova. Har sen förstått att det är nog nerver som fick honom att säga så där.
min skulle nog gärna ha fotografen med hela dagen, särskilt hos mig - så han får se vad vi gör innan vi kommer till kyrkan