Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Saltakatten
Kul att du kikade in ;)
Jag bara lääängtar tills jag får sitta som du.. snart väldigt snart
Ja, det är kul, kan man fylla på med mer gäster om det finns folk som tackar nej?
Som man liksom fick prioritera bort vid första gästlistan. Eller tror ni att någon skulle ta illa upp om de blir bjudna senare än de andra?
Har själv funderat på det där.. vi vill ju ha 50 gäster, 52 med oss. Funderar på att om så är fallet är det lika bra att säga sanningen och hoppas på det bästa.
Ja, hade jag stått på någons reservlista och blivit tillfrågad senare hade jag nog bara blivit glad att jag blev bjuden i alla fall.
Saltakatten o Cinderella
Jag skulle i alla fall gärna gå om jag blev bjuden senare. Man får väl ha lite förståelse för att alla inte kan bjudas i en första omgång, men om nån tackar nej o det finns "plats kvar" vore det ju kul att få komma med! Fast alla tycker säkert inte så...
Hm, om jag ser över vilken tid jag har över till att planera bröllopet... Jobba o plugga till mitt i nätterna till o med nästa helg (har flera inlämningsuppgifter i två olika kurser den kommande veckan) o däremellan hinna pussa ungar o m2b. Vecka tre, jobba, plugga lite mindre o jobba extra hela helgen (för att kunna åka till skolan helgen efter). Vecka fyra, jobba, plugga lite mer o så skola fredag o lördag. Vecka fem - jobba o plugga o m2b åker till USA. Vecka sex - m2b i USA, jobba, plugga o så dop 70 mil bort. Oj då! Sen är det visst bara tre veckor kvar, och huset kommer vecka sju... suck... Ibland tar man sig visst vatten över huvudet...
Marskatt, jag förstår att du känner dig stressad. Jag har bara en uppsats att skriva men jag har sjukt svårt att koncentreara mig.
Men du klarar det och det kanske ingen panik om du missar någon inlämningsuppgift eller?
Jag ska egentligen skriva en hemtenta måndag-tisdag också men jag är inte säker på att jag kommer göra den.
Inlämningsuppgifterna som ska in hör till höstterminen... o vårterminen kör igång direkt sen. Den ena kursen är helt avslutat när jag lämnat in sista uppgiften (hemtenta) o den ska in på måndag. Jag har liksom inte lust att få omtenta heller, det hinner jag ju inte med det heller. Just nu känns det bara blä, o huvudet är helt tomt o det går inte bra att skriva de där uppgifterna heller. Skulle ha gjort det när jag hade semester (de senaste två veckorna) men det var så stressigt överallt där vi var så det gick bara inte! (jäkla tant!)
Allt ordnar sig säkert till slut, men just nu är jag ganska less på det. Har ingen lust att joba hela helgen heller... Jag borde nog leta rätt på gnälltråden istället...
Vad är det ni pluggar *nyfiken*
Jag har läst Handledning inom vård och omsorg (5 p på B-nivå) under hösten (på kvartsfart) och så läser jag Pedagogik B 20 p på distans (halvfart) från i höstas o är klar i juni.
Jag hade sett framför mig ett bröllop med vit snö och marschaller, men någon snö lär det ju inte bli. Blir nog inte det där vinterbröllopet som man hade tänkt sig . Hur har ni tänkt er med fotograferingen, ute el inne? Känns ju inte så kul att fota ute i det här vädret.