• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Nej men det kan ju fortfarande vara vackert ute..

Vi kommer ha fotograferingen ute om vädret håller, annars har vi ju en stor fin herrgård med underbara miljöer att fota i, så det blir nog guld

• Lillan72

Vi ska vara på Stallmästaregården och där är det fint både ute och inne så man kanske ska tänka positivt. Jag hade bara den där "ideal bilden" framför mig... Ska träffa den potentiella fotografen på tis så då hoppas jag hon har lite idéer.

Ska ni fotas före el efter vigseln?

• Fru Cinderella

Jo vi ska träffas nu nån gång i januari, har preliminärbokat honom, men kommer nog boka honom efter att vi träffats..

hur ser det ut där ni ska vara? *nyfiken*

Vi fotas innan pga. bekvämlighet med gästerna o en massa andra anledningar, rent att festen rullar på bättre innan.. annars hade vi gärna haft efter.. ni då?

• Marskatt

Jag lever fortfarande på hoppet om snö. Men om vi ska fotografera ute eller inne är inte bestämt ännu, beror väl lite på vilken fotograf vi till slut får tag på (om vi får tag på någon...) Mejlade en till fotograf nu i kväll o får nog inte svar förrän till veckan misstänker jag. De vi hittat hittills är ju HUTLÖST dyra! Får nog ta tjejerna som alla andra tar, om de är lediga vår dag förstås, de har ju stängt nu så det är lite svårt att kolla.

I och för sig så hoppas vi ju att vi kan fota både utomhus vid kyrkan och inne på Gamla Teatern. Vore kul med lite av varje!

Phu... nu är jag nästan klar med en till skoluppgift i alla fall. Bara två kvar till på måndag då, och två till blir det till på fredag.

• Lillan72

Marskatt
    Jag som gnäller om att jag har mkt att göra när man är hemma och mammaledig m 2 barn. Jag kan ju sluta klaga när jag läser hur mkt du har att göra... Måste säga att jag är imponerad!

Håller med om att det här hutlösa priser vad det gäller fotografering. Jag hoppas att jag har hittat rätt tjej, för det är rätt pris i alla fall... Där vi ska vara är det gammal herrgårdsstil med kristallkronor etc. Har alltid velat vara Prinsessa och det får man verkligen känna sig som här .

• Marskatt

Härligt! Kul när man hittat det man vill ha! Vi kände att vi gärna ville bjuda våra närmaste på en trevlig och minnesvärd middag, och båda gillar vi atmosfären på Gamla Teatern i Östersund, så då valde vi den. Nu visar det sig dessutom att personalen där är extremt tillmötesgående och kommer att avsätta ett extra rum för tjejen som ammar och våra små barn som får se på video om de vill. Så länge vi äter deras mat och åtminstone några bor på hotellet tar de inget extra för rummen vi använder till middagen heller. Känns otroligt lyxigt att få nästan ett helt våningsplan där alldeles själva (med våra 15 närmaste förstås).

Apropå att ha att göra - jag har ju ingen häst längre, så något måste man ju sysselsätta sig med!

• Lillan72

Gamla Teatern är ju jättefin! Jag hade en jobbkonferens där och var jättenöjd.

Cinderella - Var ska ni ha ert bröllop?

Måste bara passa på och fråga om era M2B är engagerade i planeringen? Det enda min gör är att oroa sig för pengarna, men resten överlåter han med varm hand åt mig. Kan vara "lite" frustrerande ibland...

• Fru Cinderella

Man ska verkligen INTE läsa för fort;

"för tjejen som ammar våra små barn"

läste jag *skrattar*

Bidde lite tokigt

• twentyfirstofapril

Lillan72:

Nej du, min m2b är en riktig "rödbeta" som oengagerade män tydligen kallas här :D
    Han har inga egna ideèr, inga önskemål, det enda han har gjort är tittat lite i mina bröllopstidningar o prickat för ungefär vilka klänningsmodeller han gillar så jag har lite att gå efter. Och så går han med på allt jag vill. Jisses!

• Lillan72

Min har börjat att sucka när jag nämner ordet bröllop. Visst kan jag förstå honom att det blir LITE mycket ibland , och då försöker jag skärpa mig, men det är ju så himla svårt att knipa mun när man tycker att det är så kul!! Jag har min förhoppning på att han ska vakna till liv när bröllopet börjar att närma sig lite mer...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!