Inlägg från: Marskatt |Visa alla inlägg
  • Marskatt

Mars/April brudar!!!

mhm... men själv får jag snart panik eller nåt! vi som hade så himla mycket fixat o klart i vädligt god tid, o nu har vi inte lyckats fixa nåt av allt det där andra som skulle göras... frågan är väl om vi ens hinner bli klara. båda jobbar heltid, jag pluggar 50% (vt, ht är inte slut än - då var det 75%), vi har två små barn o vårt nya hus kommer v 7... HJÄLP!!!

• Marskatt

Cinderella

3 mars smäller det...

• Marskatt

Nja, nu känns det faktiskt inte lika kul längre... för mycket som inte är hundra klart! Har ingen fotograf, musikerna tycker inte att musiken är någon brådska, menyn är inte klar, tårtan är inte klar, tja - det som är klart är väl våra kläder, kyrkan o var vi ska äta middag... suck!

• Marskatt

Saltakatten o Cinderella

Jag skulle i alla fall gärna gå om jag blev bjuden senare. Man får väl ha lite förståelse för att alla inte kan bjudas i en första omgång, men om nån tackar nej o det finns "plats kvar" vore det ju kul att få komma med! Fast alla tycker säkert inte så...

Hm, om jag ser över vilken tid jag har över till att planera bröllopet... Jobba o plugga till mitt i nätterna till o med nästa helg (har flera inlämningsuppgifter i två olika kurser den kommande veckan) o däremellan hinna pussa ungar o m2b. Vecka tre, jobba, plugga lite mindre o jobba extra hela helgen (för att kunna åka till skolan helgen efter). Vecka fyra, jobba, plugga lite mer o så skola fredag o lördag. Vecka fem - jobba o plugga o m2b åker till USA. Vecka sex - m2b i USA, jobba, plugga o så dop 70 mil bort. Oj då! Sen är det visst bara tre veckor kvar, och huset kommer vecka sju... suck... Ibland tar man sig visst vatten över huvudet...

• Marskatt