Inlägg från: Marskatt |Visa alla inlägg
  • Marskatt

Mars/April brudar!!!

min skulle nog gärna ha fotografen med hela dagen, särskilt hos mig - så han får se vad vi gör innan vi kommer till kyrkan

• Marskatt

Cinderella

Det låter som en jättekul idé! Kanske vore något för oss - till mina "halvgamla" kusiner.

Vi ska köpa en ny Alfons-bok till vår son (3½ år), så har han något trevligt att se fram emot när han ätit klart sin middag. Till dottern tar vi med några favoriter istället, det är nog inget annat som gäller när man är 1½ år... Jo, ett par videofilmer (Brum och någon fler) tar vi nog med också. Sen hade vi ju inte tänkt hålla på så himla länge heller. Vigseln är kl 15 o så ska vi förflytta oss o sen äta middag, så vi räknar kallt med att vara helt klara vid kl 22.

• Marskatt

ojoj... hittar inga oasisbollar i den storlek jag vill ha, jo för torkade blommor men inte för levande... surt... får väl göra bollen på morgonen istället för kvällen innan då!

Har nog fått nojan eller blivit en bridezilla - nu känns det som om inget är klart eller kommer att fungera! Gah!

• Marskatt

Japp, de verkar dessutom vara de enda som över huvud taget säljer gröna bollar på nätet. Kanske får ta ett block istället i skära till det i någon rolig form, lång droppe eller nåt. Hm, mer att fundera på...

• Marskatt

070303, Marskatt, Frösö Kyrka
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070324, 07-03-24
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

Jag skrev var vi gifter oss. Eller skulle jag ha skrivit var jag bor kanske? Kollade inte var listan började...

• Marskatt

Äsch, gör om gör rätt!

070303, Marskatt
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070324, 07-03-24
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst....., Kristianstad
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

• Marskatt

twentyfirstofapril hann ju före mig...

• Marskatt

Nej just nu verkar inget bli perfekt... ligger efter i skoljobbet o ska iväg på samlign igen till helgen. Suck! O så måste vi ut o röja av det sista på vår tomt, för på fredag borrar de för bergvärme o nästa vecka är det utsättning o sen kommer killarna som ska göra grunden. O så är det alldeles för mycket kvar att fixa till 3 mars känns det som o så vill man ju hinna med barnen o till råga på allt vill sambons chef att han ska åka till Brasilien! Ja visst sa jag, men INTE före vecka 9!!!

O så käkar jag allt jag kommer över, för att jag är stressad antar jag, så nu måste jag tömma kyl, frys o skåp snabbt - så jag inte går upp 10 kg på kuppen!

• Marskatt

Cinderella

Tja, huset kommer ju att finnas där i framtiden... vi räknar med att flytta in i juni nån gång. Så det ska bli jättekul - är bara jag som är lite negativ just nu, har väl antagligen lite för mycket att göra...

• Marskatt

Nej, det har faktiskt aldrig slagit mig in att dutta puder (eller nåt annat heller för den delen) på m2b. Han skulle nog tycka det var riktigt hemskt av mig i så fall! Han är inte så förtjust i smink över huvud taget tror jag, fast han tycker ju jag blir snygg när jag kladdat klart... *fniss*

Svar på tråden Mars/April brudar!!!