Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Låter som en jättebra idé!! Själv gifter jag mig i mars och har känt mig lite ensam så det vore jättkul att höra hur andra har det.

• Lillan72

Den 24:e smäller det. Har tyckt att jag har läget under kontroll, men har precis insett att det är en hel del småsaker som måste fixas..lite panik!!! Är hemma och mammaledig och då borde man väl ha tid att fixa med bröllopet kan tyckas, men jag hinner inget på dagarna så allt måste fixas på kvällar/nätter... Hur har du det med planeringen??

• Lillan72

Jag fick för mig att jag skulle göra inbjudningskorten själv, för det skulle bli så mkt mer personligt. Kan bara säga att jag ÅNGRAR det nu . Har haft så mycket strul med allt att jag är så himla TRÖTT på det. Ikväll MÅSTE jag bli klar mé de för de MÅSTE vara ute på måndag. Måste bara passa på och fråga dig om du ska ha ngn sorts päls el liknande och var du i så fall hittade den??

• Lillan72

Oopps..april var det ju, självklart kan man ju inte ha päls då Låter snyggt med kavaj och sidenband. När min dotter är på dagis i nästa vecka och jag bara har lillkillen hemma så ska jag ge mig ut i rean och se om jag hittar nåt.

Skor har jag nog förträngt. Det är kanske rean som gäller även där, för håller med om skor m klack nog inte funkar så bra..

Nu vaknade lillkillen så nu är friden slut. Cinderella, tack för snacket! Jag ska hålla koll på den här tråden!!

• Lillan72

Jag hade sett framför mig ett bröllop med vit snö och marschaller, men någon snö lär det ju inte bli. Blir nog inte det där vinterbröllopet som man hade tänkt sig . Hur har ni tänkt er med fotograferingen, ute el inne? Känns ju inte så kul att fota ute i det här vädret.

• Lillan72

Vi ska vara på Stallmästaregården och där är det fint både ute och inne så man kanske ska tänka positivt. Jag hade bara den där "ideal bilden" framför mig... Ska träffa den potentiella fotografen på tis så då hoppas jag hon har lite idéer.

Ska ni fotas före el efter vigseln?

• Lillan72

Marskatt
    Jag som gnäller om att jag har mkt att göra när man är hemma och mammaledig m 2 barn. Jag kan ju sluta klaga när jag läser hur mkt du har att göra... Måste säga att jag är imponerad!

Håller med om att det här hutlösa priser vad det gäller fotografering. Jag hoppas att jag har hittat rätt tjej, för det är rätt pris i alla fall... Där vi ska vara är det gammal herrgårdsstil med kristallkronor etc. Har alltid velat vara Prinsessa och det får man verkligen känna sig som här .

• Lillan72

Gamla Teatern är ju jättefin! Jag hade en jobbkonferens där och var jättenöjd.

Cinderella - Var ska ni ha ert bröllop?

Måste bara passa på och fråga om era M2B är engagerade i planeringen? Det enda min gör är att oroa sig för pengarna, men resten överlåter han med varm hand åt mig. Kan vara "lite" frustrerande ibland...

• Lillan72

Min har börjat att sucka när jag nämner ordet bröllop. Visst kan jag förstå honom att det blir LITE mycket ibland , och då försöker jag skärpa mig, men det är ju så himla svårt att knipa mun när man tycker att det är så kul!! Jag har min förhoppning på att han ska vakna till liv när bröllopet börjar att närma sig lite mer...

• Lillan72

Håller med om att det är ingen mening med att bli arg och om jag ska vara helt ärlig mot mig själv så vill jag ju bestämma allt... Det enda som han har totaltvägrat det är att han vill inte att vi ska ha med en fotograf hela dagen, utan han tycker att det räcker med den "vanliga" fotograferingen och då får jag väl respektera det..(men det var svårt vill jag lova )

Svar på tråden Mars/April brudar!!!