Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Mica1

Tack för tipset!! Nu har jag nåt att roa mig med! Ska jämföra med vad ni andra har sagt att ni ska ha för att få lite tips.

• Lillan72

Har haft en toppendag idag!! Har beställt en ring, köpt kostym åt M2B, köpt tärnklänning åt min syster och köpt en rosa skjorta till min systerson som ska vara näbb och en till min 1-åriga son (de kommer att bli ursöta!!). Sen har jag även på kvällen hunnit att käka middag med två kompisar till mig och det är det INTE ofta jag hinner med. Ikväll kommer jag att somna med ett leende på läpparna .

• Lillan72

2007-03-24
    Det är visst bara du och jag som är vakna . Kan du fatta att det inte är så långt kvar nu till den 24:e mars. Jag kan knappt fatta att det är den dagen man ska gifta sig. Börjar känna att det är lite saker kvar att fixa fortfarande, men det löser sig nog på ngt sätt. Jag håller bara på att längta ihjäl mig efter min klänning. Hade du fått din klänning, eller hur var det?

• Lillan72

Den ska komma i mitten av februari och jag beställde den i oktober så det har blivit en LÅNG väntan. Fast det kanske är lika bra för annars skulle jag bara vilja hålla på och prova den hela tiden ....

Är det en stor vattenläcka där ni ska vara? Tror du att det löser sig i tid?

• Lillan72

Marskatt
    Vad ska du göra med oasisbollarna?

• Lillan72

Vilken kul idé!! Vad har du tänkt dig för blommor?

• Lillan72

Tycker att det låter jättesnyggt! Duktigt av dig att du gör den själv. Önskar jag vore lika händig.

• Lillan72

Twentyfirstofapril
    Av erfarenhet så kan jag säga att folk brukar vänta till sista sekund innan de ringer och tackar ja. Jag tror det ligger i den svenska naturen... Själv har jag fått 17 svar hittills vilket är ett stort WOW, men väntar på 48 svar till så det är en bra bit kvar. Vårt sista osa är 17 februari så jag oroar mig inte ännu.

• Lillan72

Jag har problemet med att vi inte har skickat ut inbjudan till tre av min M2B's kompisar pga av att han inte har lyckats fixa fram deras adress. Jag håller på att bli GALEN på honom. Hotar med att ta hans mobil och ringa de själv, men då blir han skitsur. M2B skyller hela tiden på att han har för mkt att göra vilket är delvis sant, men tycker att det är så PINSAMT om de får höra genom andra att de är bjudna och själva har de inte fått ngn inbjudan. NEJ, nu går jag och tjatar på honom igen, för jag vill posta de idag, SLARVGUBBE!! (Känns bättre nu när jag fått gnälla av mig )

• Lillan72

Hej tjejer, var är ni? Sitter alla klistrade framför tv:n och tittar på Let's Dance? Själv springer jag fram och tillbaka i reklamen ...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!