Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

Vad gör man när M2B lägger beslag på PC:n och glor på bilar när man själv vill kolla in BT i reklamen. MORR!!! Har lyckats mota bort honom nu äntligen!

Min klänning är helvit, men jag håller med om att röd klänning är superläckert!
    Jag missade en del av Lets' Dance för min äldsta barndomskamrat ringde och tackade ja till bröllopet. Hon bor i Göteborg så jag hade definitivt inte räknat med att hon skulle komma så jag är SÅÅÅ GLAD!!

• Lillan72

Cinderella
    Du har nog rätt...för han blir galen på mig och vice versa....

Har någon tips på var man kan hitta en presentask att ha wedding favours i???

• Lillan72

Twentyfirstofapril
    Tack!! Hoppas att jag kan hitta ngt här.

• Lillan72

Hittade på en annan bröllopssida berskrivning på hur man gör egna små askar. Tänkte att då kan man ju använda samma papper som jag hade till inbjudningarna och allt stämmer i färg, MEN tror ni att det är värt pengar och tid att gör 65 st askar, eller ska jag beställa nåt på nätet? Det var nog jobbigt att göra inbjudningarna (ska ju göra festprogram + vigselprogram), även om det var värt det. Pleeease får jag lite råd... innan jag tar vatten över huvudet..

• Lillan72

Har hunnit lugna ner mig lite grann och tror nog att jag ska hitta färdig askar istället för att vika de själv. Man har tillräckligt att göra ändå så jag tror nog att jag beställer de där askarna på nätet. Jag kan se mig själv sittandes mitt i natten, rivandes mitt hår, gråtfärdig och krampaktigt vika askar....

• Lillan72

2007-03-24
    Vilken gullig blivande svärfar du har!! Alla bidrag är ju mer än välkomna när man ska gifta sig. Jag kan inte fatta att det är bara 9 veckor kvar och det är en hel del småsaker kvar att fixa. Tänk om det verkligen finns snö när det är vår tur!!

• Lillan72

Norpan79
    Du har hunnit med en hel del på en dag! Vad blev det för sorts tårta?

Själv har jag träffat fotografen och rekat ställen som vi ska fotas på så nu känner jag mig lugn över den delen.

• Lillan72

Hej tjejer!
    Har lite svårt att sova och då har jag roat mig med att beställa t-shirtar som jag och min sötnos ska ha på oss dagen efter vigseln. Svarta t-shirtar som det ska stå "Nygifta" på. Fånigt, jag vet, men kunde inte låta bli . Här är hemsidan om ni också är nyfikna roligatrojor.com.

• Lillan72

Håller med! De snurrar för fullt här i huvudet och jag håller på och gör listor hela tiden för att komma ihåg allt. M2B bara suckar så fort han ser mig vid PC:n .

• Lillan72

Det värsta är att alla de här småsakerna som man kommer på i sista stund kostar ju lite grann så jag börjar verkligen att tänja på vår budget. Man tror att man har läget under kontroll, men måste väl inse att så är inte alltid fallet...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!