Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

twentyfirstofapril

Klänningen ser jättevacker ut!!

Jag är så himla nöjd med mig själv idag för jag har hunnit med så mkt. Allt m fotografen är klart, bokat tid med Festvånginschefen för vår festlokal för att bestämma alla detaljer, hittat en tiara och beställt en slöja! Sen det bästa av allt är att jag lyckades hitta en blomsteraffär som kan göra min bukett till nästan halva priset mot den affären jag hade tänkt mig på Söder i Stockholm!! Man ska vara glad för de slantar som man kan spara!

• Lillan72

Jag hittade en affär i Upplands Väsby och hon skulle ha mellan 800-1000 kr. De inne på Söder skulle ha runt 1800 kr!!! Så ditt pris är nog ok. Jag ska också ha en rund bukett (rosa rosor).

• Lillan72

Måste fråga er andra vad ni har bestämt er för - fotografering innan vigsel, eller efter vigseln??

• Lillan72

Jag är själv ganska så skrockfull och då ska ju egentligen inte brudgummen se bruden innan vigseln (fånig jag vet ), så det lutar att det blir efter vigseln för oss. MEN det är ju mer praktiskt att fota innan, sparar tid, ljuset, sminket sitter som det ska etc. Jag känner mig helt velig just nu, men måste kanske ändå gå efter magkänslan.

• Lillan72

2007-03-24

Åhnej, hoppas att det inte är nåt allvarligt, jag håller tummarna!!

• Lillan72

Tjejer, en sak som jag faktiskt inte tror att vi har diskuterat/visat här är vilken klänning alla ska ha på sig? Cinderella och Twentyfirstofapril har ju visat deras och båda är jättevackra. Jag är jättenyfiken på vad ni andra ska ha på sig!!

Själv ska jag ha en Maggie Sottero som heter Alyssa (ska ta bort ärmarna), jag längtar tills jag ska få den!! www.maggiesottero.com/dress.aspx&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=J977

• Lillan72

Twentyfirstofapril
    TACK!!!

2007-03-24
    Jättetjusig klänning!!

Vilka pinglor vi kommer att bli!!

Är det ngr fler mars/april brudar som vill visa sina klänningar?

• Lillan72

Marskatt
    Jättefin klänning och vilken snygg färg!

Cinderella
    Har egentligen inte bestämt mig helt vad det gäller armarna. Tror jag ska ta bort de, men kommer inte att bestämma det helt förrns jag har provat klänningen. Ska kanske tillägga att jag har inte ens provat den här klänningen. Har bara provat liknande, men jag blev så kär i den när jag såg den på bild att jag tog mod till mig och beställde den iallafall. Klänningen kostar 12500:- så det är ganska "friskt" vågat . "Pirr i magen"

• Lillan72

Hej tjejer!

Lovade min M2B att låta bli PC:n igår och då menade han framför allt BT. Har insett att jag har nästan blivit helt beroende av att kolla den här sidan varje dag, då är det nog dags att lugna ner sig lite grann ...

anNea:
    Jag funderar fortfarande vad det gäller låtar i kyrkan, men det lutar åt "För Alltid" (Sara Löfgren) och "You raise me up" (Josh Groban).

• Lillan72

Cinderella
    Tack!! Precis vad jag behövde höra. Visst får man vara så här "galen" under den här tiden när man planerar allt. Men jag måste erkänna att jag inte trodde att jag skulle bli så här fanatisk, men måste samtidigt erkänna att jag tycker att det är superkul!! Håller du inte med?

Svar på tråden Mars/April brudar!!!