Inlägg från: twentyfirstofapril |Visa alla inlägg
  • twentyfirstofapril

Mars/April brudar!!!

Vilken bra ide med sammanslagna månader!
    Vi gifter oss i april. Idag var jag o bokade frisör och skulle bokat kyrkan också, men ingen ville svara. Får bli på måndag. Så skulle vi kört till Panduro imorgon men kom på att det är stängt där. Satt o skissade på inbjudningarna igår, vill ju göra dem nu!!

Jag känner mig helt bröllopsfixerad just nu, kan knappt jobba

• twentyfirstofapril

Vad spännande! Kul att se dem färdiga! Jag o en väninna bestämde hur de ska se ut igår, och så ska vi få dem färdiga så jag kan skicka dem till 14 februari.

Kostym ja.. vi ska nog sy upp i Thailand i mars när vi ska semestra lite där, och skulle det inte bli bra så blir det väl från Brothers eller dylikt.

• twentyfirstofapril

Lillan72:

Nej du, min m2b är en riktig "rödbeta" som oengagerade män tydligen kallas här :D
    Han har inga egna ideèr, inga önskemål, det enda han har gjort är tittat lite i mina bröllopstidningar o prickat för ungefär vilka klänningsmodeller han gillar så jag har lite att gå efter. Och så går han med på allt jag vill. Jisses!

• twentyfirstofapril

Jag vet att det kke blir lite väl mycket bröllopssnack för honom, man får ju hoppas han inte får kalla fötter. Idag sa jag till honom att det blir han som får hämta buketten på förmiddagen innan fotograferingen, för jag är ju hos frissan o så. Då utbrast han "jag kommer att vara helt nervös av stress den dagen".
    Shit, men jag då, som planerar allt o får det att klaffa?

Jag är inte arg eller så på honom, mest bara förbluffad över hans uttalande!

• twentyfirstofapril

Hmm, faktum är att jag tror iofs inte att jag kommer vara nervös, men han har ju ingen annan uppgift i detta bröllop mer än att just på bröllopsdagen vakna i tid, göra sig snygg o fräsch, hämta blomman, klä sig snyggt o komma i tid till fotograferingen och sen säga ja i kyrkan

Som tur är gillar jag att ha projekt, det vet han!

• twentyfirstofapril

Idag körde vi till Panduro o handlade material till inbjudningar o vigselprogram. Och så hittade jag skor till bröllopet, för 100:- Lagom

• twentyfirstofapril

ja dessa var ju på rean på Din Sko. Jättesöta, rundad tå, och så en liten diskret glittermoj som prydnad. Knappt någon klack=kravet för att jag ska kunna gå över huvud taget

• twentyfirstofapril

Jag har alltid avskytt att köpa skor, mina fötter är konstiga, nästan inga skor sitter bra. Har bävat inför brudskoköpet. Kan absolut inte gå i klackar, väger dessutom rätt mycket så jag vågar inte ha smal klack, huvva, tänk om de bryts!!! Dessa är rätt platta, så jag står stadigt!!

• twentyfirstofapril

Vi skickade vår hindersprövning igår, men inte blankett om efternamn. Skulle det oxå in samtidigt? Jag går från ett efternamn som 6 st i landet har till ett
    -sson namn, men det ärhelt ok för mig.

På tisdag ska jag prova klänning. Är lite nervösöver att inte hitta någon. Drar större stl. så utbudet är kke sådär.

A:s babe: Samma datum som vi! Hoppas på bar vårväder med vitsippor i backen.Blir fina kort.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!