Inlägg från: twentyfirstofapril |Visa alla inlägg
  • twentyfirstofapril

Mars/April brudar!!!

Idag har jag prickat av ännu en punkt på listan, nämligen fixa solist. Har en arbetskamrat som jobbar som sångerska både på bröllop o lite musikaler o sånt. Hon både kunde o ville sjunga våra två låtar för 500 spänn. Känns bra att ha det fixat!!

• twentyfirstofapril

aldrig får man va glad länge...nu e jag skitsur, blev inte beviljad semester den 8 juni, då min lillasyrra tar studenten. F*n, hon kommer att bli jätteledsen om jag inte kan vara med, är hennes favorit liksom....

• twentyfirstofapril

Marskatt:
    Fy vad trist med ledigheten. Just inför bröllopet har de varit riktigt bra här, jag är ledig 3 dagar innan o två efter.

• twentyfirstofapril

Vi har fått svar från rätt många nu, men inte riktiga svar på hur många. Det är oftast killen i sällskapet som inte kan/vill följa med. Lite trist. Det är egentligen bara ett par som inte hört av sig alls.

• twentyfirstofapril

Lillan72:
    Jag var oxå på mässan o tycker precis som du, att det hade varit mer intressant om man inte redan nästan var färdigplanerad. Tyckte iofs att det var kul att se modevisningen o så fick jag lite inspiration till hur jag vill ha våra foton. Synd att utställarna bara var från Malmödelen av Skåne, jag bor ju i nordöstra Skåne o tycker våra företag är kassa på att marknadsföra sig.

Jag blev så sugen att anlita Högtidsfilm till vårt bröllop, jag vill ha vigseln filmad, men pengarna räcker inte...

• twentyfirstofapril

Jag blev lite småbesviken på min storebror igår när jag frågade honom om han ville vara toastmaster. Jag hade nästan trott att han förväntat sig den förfrågan då han är väldigt öppen, social o bra på att fixa fester o så. Men han lät väldigt tvivlande först o sen sa han att han skulle tänka på det, men så när jag påpekade att det inte var så lång tid kvar så sa han OK. Men jag tror inte han ville det innerst inne. Men det blir nog bra.

• twentyfirstofapril

Vi känner vår präst, hon är toppen. Ser riktigt mycket fram emot vårt vigselsamtal. Det blir nog en mycket personlig vigsel, och vi vill att kärlek är huvudordet. Det ska märkas att vi gifter oss av kärlek till varandra!!

Idag har jag beställt handhållare o oasis o lite pärlnålar till min bukett. Dags att börja öva!!

• twentyfirstofapril

Jag har tittat på alla möjliga buketter på nätet för inspiration och nu börjar det falla på plats. Ska öva på xtra oasisbollar jag beställt. Började en gång i tiden läsa till florist men hoppade av (mitt dumma nöt), så jag gillar att pyssla med blomster!

• twentyfirstofapril

Lillan72:
    Ingen bild på underverket?

• twentyfirstofapril

Mica1:
    Ingen av killarna som snusar? Finns ju snygga snusdosor i typ silverplätering, som kan graveras.

Svar på tråden Mars/April brudar!!!