Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Den 10 mars smäller de för oss. Vi sover båda lite dåligt nu men mest för att man bara ligger o ler o ler o ler Är inte orolig för detaljerna, fokuserar bara på att det viktigaste är att vi får varann och ska gifta oss, festen, middan etc är bara en underbar bonus på det hela! Vi har en del kvar att fixa men mest detaljer som ex; ska jag ha tiara el inte, in - och utgångs musik vigsel, festprogram etc, detaljplanera dagen med tider o vem som gör var, hämtar vad etc. Ska bli så SKOJ!!
Kul att man ska prova klänning imorgon när man är svullen som en ballon Binder mycket vatten ibland. Något knep mot det?
Hej!
Jag gifter mig oxå i mars, den 3:e. Har ett bra tips på underkläder efter mycket letande....hittade affären Change (i Gbg men finns på andra orter med) och en perfekt torselette till axelbandslös klänning!
Ibland vill man bara gråta.. Har kämpat med att få inbjudningarna klara idag och när de ÄNTLIGEN är klara och jag sitter och stoppar allt i kuvert och tänker, jamen nu går det ju bra..Då när jag har skrivit adress på 15 kuvert så kommer jag på att jag har glömt att lägga med Infobladet. Då fick jag nästan krupp!! Nu måste jag åka och köpa 15 nya kuvert imorgon. Hade velat ha allt klart ikväll så att jag kunde sova skönt i natt. SNYFT, oh va jag tycker synd om mig själv!!!
Lillan72
Nej åhh.. vad hemskt.. lider med dig.. ska själv verkligen försöka minnas infobladet när jag stoppar ner mina
Tack, behövde lite sympati från någon! Det är när man är stressad som det går fel. Man ska inte hålla på med sånt här när man har en 1-åring som snurrar runt fötterna.
Ska du ha en tiara till din slöja??
Lillan72
Jupps.. här blir det hela kittet ;)
Tror nog att det blir det här oxå. Hade inte tänkt mig det från början, men det är bara att inse att jag VILL vara prinsessa för en dag . Var har du hittat din tiara?
Jag hade inte tänkt tiara heller, trodde det skulle bli för mycket.. men jag älskade den när jag såg den. Kommer bära den väldigt långt bak, precis i fästet till slöjan.. så den kommer inte synas så mycket.
Jag hittade min i en brudbutik i Linköping där jag bor.. tror det är en Aspera tiara, är inte säker dock hmm..
Halloj tjejer!
Ännu en lång arbetsdag avklarad.. Hämtade mina barn 16,45 på fritids och dagis, då var dom sist kvar..
Nu har vi ätit middag, myst i soffan och nu har de sovit en stund, såå nu är det mammans tid att planera och tänka på den stora dagen.
Har också nästan gjort klart inbjudningarna. Alla gäster vet ju redan om bröllopet, så det går nog bra även om dom inte kommer ut så tidigt.
Idag har jag också kontrollerat tiden för bröllopen med pastorsexpeditionen. (klockan 13,00, som jag trodde )
Ni som har barn, ska de vara med på bröllopet och festen/middagen?
Vad har ni köpt för kläder?
Ska andras barn vara med?
Våra barn kommer vara med hela dagen, 6 och 2 år gamla.
Men vi har valt att inte bjuda andra barn.. vilket det råder delade åsikter om. Men det blir såå många barn och lokalen är inte stor. Dessutom finns det ju inget kul där för barnen. Minns med fasa allt "röj" och spring och bråk på våra dop
Har ändå lite dåligt samvete..