• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • A:s wife

twentyfirstofapril
    heter din blivande också andreas?? vad kul, vi gifter oss samma datum, med samma namn på brudgum =)

• Jädissen

Kan tillägga att även jag ska göra en "secret box" nästa lördag blir det. Samma fotograf som ska fota oss under bröllopsdagen ska ta korten och min kusin samt bästa väninna ska vara med och assistera
    Förut så tyckte jag att det skulle bli jättekul men nu börjar jag nog bli nervös och känner att varför ska jag eg göra det...Men det blir nog kul tillslut

2007-03-24

Bukett: en egengjort enkel med en boll av nejlikor (röda) och en vit gerbera som kontrast. och ev lite hjärtan på tråd runt bollen...
    Färgtema: grönt, cremevitt och ev lite guld el dyl.

• twentyfirstofapril

A:s babe
    Vad kul! Vilken slump. Det är inte din m2b födelsedag oxå, min fyller 31 samma dag!

twentyfirstofapril
    nej,det är det inte. men det hade ju varit ännu mer lustigt =) var ska ni gifta er nånstanns?

• twentyfirstofapril

I Gärds Köpinge k:a, i Skåne. Bor i Kristianstad. Det är ingen k:a vi har anknytning till. Vår kyrka var upptagen av konfirmander den dagen, så vi tar kyrkan vår präst tillhör. Prästen är en god vän till oss.

• Mica1

Hej tjejer,

vad mycket man missar om man inte är inne på en dag

Vi har rött och vitt som färg. Inbjudningarna va vita med rött band, bukett blir vitt "boll" av vita rosor med ngt litet rött inslag, vita blommor på bordet och skålar med geléhjärtan. Mer än så blir det inte vad gäller färgerna.

Kul med secret box, har inte bestämt mig än, har ngn något annat bra förslag med bilder, texter etc man kan ge? Eller en ballongtur? Ska ha planeringskväll hemma idag med sushi. Mysigt!

• Fru Cinderella

Vad ni har bluddrat på, kul ;)

• Marskatt

ojoj... hittar inga oasisbollar i den storlek jag vill ha, jo för torkade blommor men inte för levande... surt... får väl göra bollen på morgonen istället för kvällen innan då!

Har nog fått nojan eller blivit en bridezilla - nu känns det som om inget är klart eller kommer att fungera! Gah!

twentyfirstofapril
    haha, en likhet till: vi har också en god vän till präst! fast vi är från stockholm...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!