Inlägg från: A:s wife |Visa alla inlägg
  • A:s wife

Mars/April brudar!!!

här är en till april-brud!! hittade er tråd först nu.

jag är helt inställd på att byta efternamn, har alltid tyckt att mitt "-sson"-namnär lite tråkigt, så det är med glädje jag tar det nya namnet som bara min killes familj i hela sverige har, dvs 7 pers idag.men den 21 april blir vi 8

jag ska ha en maggie sottero-kopia. moulin rouge heter modellen den är kopia på, har tyvärr ingen bild.

Kul att det är fler med samma datum som vi, jag trodde vi var ensamma i hela universum om det =)

frokenanna
    vi har samma datum, och jag känner också att jag börjar få mer eller mindre panik. jag har klänning, kyrka är bokad och festlokal är prel-bokad. det är egentligen inte så mycket mer än så som är klart (förutom tärna, best man och toastmaster) och det närmar sig med stormsteg!

twentyfirstofapril
    det tycker jag var en bra idé att skriva så!

twentyfirstofapril
    heter din blivande också andreas?? vad kul, vi gifter oss samma datum, med samma namn på brudgum =)

2007-03-24

Bukett: en egengjort enkel med en boll av nejlikor (röda) och en vit gerbera som kontrast. och ev lite hjärtan på tråd runt bollen...
    Färgtema: grönt, cremevitt och ev lite guld el dyl.

twentyfirstofapril
    nej,det är det inte. men det hade ju varit ännu mer lustigt =) var ska ni gifta er nånstanns?

twentyfirstofapril
    haha, en likhet till: vi har också en god vän till präst! fast vi är från stockholm...

070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070324, Lillan72, Stockholm
    070324, 07-03-24
    070421, A:s babe, Stockholm
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina

angående smink på pojkarna (eh, karlarna). det skulle ju inte vara så kul att få bilderna från fotografen och se att bruden är jättefin och jämn i hyn osv, och mannen är blek, glåmig, har ringar under ögonen, etc.
    nej, min karl ska åtminstone ha litegrann som jämnar ut hyn, så han inte ser ut som ett spöke jämfört med mej.

Välkommen hit, Teta
    jag tror nog att den frisör som ska fixa dej har koll på pärlor och vilken färg du kan ha osv. det är nog inget du behöver oroa dej för. Be att få en pratstund så kan du ta upp frågan.

anNea
    skönt att höra att det ordnar sej för er! kul! hoppas att allt flyter på bra och att det blir som ni tänkt er, trots kort varsel.

Nynnie
    Haha! vilken rolig bror du har! humor!

stackars er tjejer! hoppas det löser sej med allt! *styrkekramar*

Marskatt
    står det något om ledighet i samband med vigsel i ert kollektivavtal på jobbet?
    jag vet att många (för att inte säga de flesta?) kollektivavtal innehåller en del där det står att man får ledigt när man fyller jämnt, nån anhörig har gått bort samt vid egen vigsel. Jag har t ex rätt till 1 ledig dag, betald eller obetald, i samband med egen vigsel.
    Förmodligen får du inte en hel vecka, men en dag är bättre än inget alls. Lycka till!

asch, synd. men hoppas att det löser sej med poolen i alla fall så du kan få lite ledigt! *håller tummarna*

twentyfirstofapril
    jättefin tiara!! lagom enkel men ändå elegant

Svar på tråden Mars/April brudar!!!