Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Det där låter verkligen mums!! Om jag skulle välja nåt som bara jag skulle tycka om så skulle jag välja alt 1, men misstänker att det kommer att vara blandade åldersgrupper på ditt bröllop och då tror jag att alt 2 funkar bättre.
Kom oxå precis på att jag har glömt att säga att jag tycker att det stället ni har valt ser superfint ut på den länken du skickade ut!!!
Lillan72:
Ja det är ju just det med åldrarna som jag tänker lite på. Min pappa, visseligen kock till yrket men ändå lite old fashion, och några äldra till är ju mer "sås o potatis"-generationen
Tänkte jag skulle flytta över bruschettan o kronärtskockan från meny 1 och sen lägga till en grönsallad med lite ruccola o annat i.
Låter som en bra idé! Kronärtskockan lät mumsig! Får jag fråga vad du får betala per person?
Vi har faktiskt inte fått besked ännu. Vi var där igår o fick dessa två förslagen, sen sa hon att vi kunde ju lägga till önskemål som vi ville o kombinera lite olika. Så vi ska få pris när vi bestämt oss. Men vi har tidiager fått offert på 3-rätters middag där på 440/person. Buffen blir lite billigare, men kke 300 nånting? Rätt dyrt, men så är det ju när det är restaurang.
Klänningen jag valde finns det en liknande på www.nixa.se sök på modell 292
Min har lite längre släp o lite mer pärlor på bysten.
Då påminner klänningen riktigt mycket om min systers, som verkligen var en klassiker! Fungerar helt klart i alla lägen! Apropå maten så låter det ungefär som de priser vi fått på vår mat, strax under 400 för trerätters o 245 för buffé.
Hej! Här kommer en ny marsbrud. Vi gifter oss den tredje mars.
Vi började planera bröllopet runt nyår, så det har varit hektiskt en tid nu.
Igår köpte jag min klänning. Det var min drömklänning som jag provat i butik, men tyckte var lite för dyr. Senare såg jag en annons på Blocket på just den klänningen i min storlek och längd. Jag slog till och nu hänger klänningen här. Så nöjd...
Ikväll blev vi klara med inbjudningskorten också. skönt.
Någon mer som ligger efter i planeringen?
anNea
Jo vi har legat efter har det känts som... eller så är det jag som börjar få stora nojan! Men nu verkar det i alla fall ha löst sig med fotograf - peppar peppar... ska kolla det helt säkert imorgon.
anNea
Välkommen hit
Nej efter i planeringen är vi nog dock inte.. håller allt på plats än så länge..
Oj oj, nyår till 3 mars, det är inga större tider..
twentyfirstofapril
Klänningen ser jättevacker ut!!
Jag är så himla nöjd med mig själv idag för jag har hunnit med så mkt. Allt m fotografen är klart, bokat tid med Festvånginschefen för vår festlokal för att bestämma alla detaljer, hittat en tiara och beställt en slöja! Sen det bästa av allt är att jag lyckades hitta en blomsteraffär som kan göra min bukett till nästan halva priset mot den affären jag hade tänkt mig på Söder i Stockholm!! Man ska vara glad för de slantar som man kan spara!